آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت در آکادمی گرافیستار | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹

آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت در آکادمی گرافیستار

اگر می خواهید با آموزش ادیوس بیشتر آشنا شوید، آکادمی گرافیستار این کار را برای شما آسان می کند.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، نرم افزار ادیوس برای تدوین استفاده می‌شود. این نرم‌افزار برنامه‌ای کاربردی و ایده‌آل  برای دوستداران و حرفه‌ای‌های این حوزه است‌. مشاغل زیادی از جمله فیلم‌سازان، خبرنامه‌های تصویری، دانشگاه‌ها، صدا و سیما، استدیو‌های فیلم‌سازی، شرکت‌های تجاری و سازمان‌های دولتی از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار با توجه به اینکه آپشن‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد باعث خلاقیت هر چه بیشتر شما می‌شود.
با به کار بردن آموزش ادیوس به کارهای بصری خود سرعت بخشید. اکثر برنامه‌هایی که در این حوزه وجود دارند برای رندرکردن نیاز به یک سیستم قوی می‌باشند و بسیار کند عمل می‌کنند. در نهایت برای اینکه فرد نتیجه تلاش خود را ببیند باید مدت طولانی‌ای منتظر بماند. برای حل این مشکل نرم‌افزار ادیوس بروزترین فرمت‌های فیلم برداری را ساپورت می‌کند. با توجه به این قابلیت امکان این که به طور همزمان چند لایه با کیفیت ۴k از جمله اصلاح رنگ و انواع فیلترها را پردازش کرد وجود دارد.

یکی از توانایی‌های لازم برای کارکنان در آموزش ادیوس تنظیم ویدئو، فیلم و تصویر تدوین فیلم می‌باشد.  به بیان ساده منظور از تدوین پشت سرهم گذاشتن چند ویدئو و یا بخش‌های یک فیلم می‌باشد. اگر شما هم در حوزه میکس، مونتاژ و تدوین فیلم کار می‌کنید حتما نرم‌افزارهای مختص به آن‌ها را خوب می‌شناسید.
برای تدوین ویدئو آموزش ادیوس پیشتاز است. یک سری پیچیدگی‌ها و ریزه‌کاری‌های مخصوص یادگیر ادیوس آن را مقداری سخت کرده است. اگر قصد یادگیری این نرم‌افزار را دارید بهتر است از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. آکادمی گرافیستار www.Graphi-star.com  آماده آموزش و کمک‌رسانی به شما در حوزه تدوین با استفاده از نرم‌افزار ادیوس می‌باشد.

 

فیلم‌های آموزشی ما تمام مباحث نرم‌افزار ادیوس را شامل می‌شود و با تعریف تمرینات کاربردی یادگیری ادیوس را دوچندان کرده‌ است. این پکیج آموزشی صفر تا صد ادیوس را به شما آموزش می‌دهد. اگر با این نرم‌افزار آشنایی ندارید جای نگرانی نیست ما از ابتدای مسیر تا حرفه‌ای شدن کنار شما هستیم. خوب است بدانید سایت ما علاوه بر آموزش نرم‌افزار ادیوس آموزش در زمینه‌های دیگر را نیز دارد. شما می‌توانید با پیدا کردن آموزش مورد نیاز خود از فیلم‌های آموزشی ما لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار ادیوس

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های نرم‌افزار ادیوس قسمت نورپردازی و تنظیم کنتراست فیلم می‌باشد که شرکت سازنده ادیوس به این قسمت توجه خاصی داشته است. در این نرم‌افزار افکت‌های جذاب و متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این ویژگی‌ها برای جذاب و حرفه‌ای کردن فیلم‌ها استفاده کنید. نکته مهم اینکه این نرم افزار حجم پایینی دارد و نیاز به سیستمی قدرتمند نیست. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار این است که دیگر احتیاج به رندر کردن پروژه در حین کار با آن نیست و فقط در زمان خروجی گرفتن نیاز به رندر کردن دارد‌. شایان ذکر است که زمان رندر کردن پروژه به شدت بالاست و حتی ممکن است به اندازه طول پروژه باشد.

آموزش صفر تا صد ایندیزاین

احتمالاً هنوز نسبت به آموزش ایندیزاین نا آشنا هستید و درست نمی دانید که در چه زمان هایی باید از آن استفاده نمایید. حتماً شنیده اید که ایندیزاین نرم افزار استاندارد طراحی برای صنعت چاپ است. اما این نرم افزار چگونه به صنعت چاپ کمک می کند؟ از ایندیزاین برای طراحی روشور، صفحات مجلات، روزنامه ها، پوستر، کارت ویزیت، کارت پستال، استیکر، کمیک و انواع دیگر اسناد و رسانه های چاپی استفاده می شود. طراحان گرافیک حرفه ای که در زمینه انتشارات یا تبلیغات فعالیت می کنند از این نرم افزار استفاده می نمایند.

ایندیزاین چه امکاناتی دارد؟

نرم افزار ایندیزاین ابزارهای ضروری برای طراحی صفحات و چارچوب بندی های مختلف متون را که برای صنعت چاپ و رسانه های دیجیتال کاربرد دارد، فراهم می کند. ایندیزاین کاربران را قادر می سازد تا به روش ساده ای صفحات حرفه ای خلق نمایند که بتوان آن ها را به شکل چاپی یا آنلاین منتشر کرد. این نرم افزار به خصوص برای اسنادی که دارای چندین صفحه است و طرح هایی که در آن ترکیبی از متن و تصاویر وجود دارد کاربرد دارد. به علاوه می توانید ویرایش و ایجاد افکت روی تصاویر را در حد بسیار ابتدایی در این نرم افزار انجام دهید و با کمک ابزارهای داخل آن وکتورهای ساده بسازید.

نحوۀ تدریس دوره آموزش ایندیزاین به چه گونه ای است؟

پکیج آموزش ایندیزاین به صورت کاملا پروژه محور تهیه شده و از همان ابتدا با یک پروژه دوره را شروع میکنیم. تمامی تکنیک ها و ابزارها در حین انجام پروژه ها به دانشجو تدریس شده اند و اصلا باعث خستگی نمی شوند. ضمنا نحوۀ تدریس به گونه ای بوده که حس کنجکاوی دانشجو را برای تحقیق در رابطه با تکنیک های جدید و به روز نرم افزار برانگیخته می کند. روش های تحقیق و حل مشکل و ایرادیابی در کار هم در طول تدریس به دانشجو منتقل شده هدف ما از ارائه این دوره‌ی آموزش ایندیزاین، آشنایی و یادگیری کامل هنرجویان با طراحی و صفحه­آرایی به صورت اصولی، مسلط شدن هنرجویان به ابزار­ها و تمامی بخش­های نرم افزار این دیزاین است،

آموزش ساخت اکولایزر با افتر افکت از صفر تا صد

شاید این روزها همه‌ی ما دیده باشیم که اکثر خوانندگان و همچنین موسسات ساخت موزیک به طور غیرقابل باوری خدمات و محصولات خود را در فضاهای مجازی مخصوصا شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام معرفی و عرضه کرده‌اند. معمولا خوانندگانی که در ابتدای مسیر هستند خوب است فضاهای مجازی مانند اینستاگرام را غنیمت شمرند و آثار خود را در این بستر معرفی کنند. چه فرصتی بهتر از این؟

با گذری در اینستاگرام و بررسی پیج‌های خوانندگان، صددرصد کلیپ‌های جذابی را دیده‌اید که در حدود ۶۰ ثانیه گلچینی از زیباترین قسمت‌های آهنگ خود را به شکل اکولایزر موزیک یا به عبارتی ویژوالایزر پست کرده‌اند و مورد استقبال طرفدارانشان قرار گرفته است.

 

با خرید پکیج آموزش ساخت اکولایزر موزیک به چه مواردی مسلط می‌شویم؟

در دوره آموزش ساخت اکولایزر موزیک اینستاگرام، آموزش از مقدماتی تا پیشرفته هر آنچه برای ساخت موزیک پلیر اکولایزر‌های گوناگون احتیاج هست را در پلتفرم کامپیوتر و در نرم‌افزار افتر افکت به شما یاد داده می‌شود. پس از پایان دوره ساخت اکولایزر موزیک شما قادر خواهید بود هر نوع اکولایزری را با موارد مختلف طراحی کنید. با این آموزش دیگر شما نیاز ندارید برای ساخت اکولایزرهای گوناگون هزینه زیادی را به طراحان بپردازید. یک دوره فوق‌العاده که شما را تا حرفه‌ای شدن همراهی می‌کند‌.

کل قسمت‌های این دوره در بستر افتر افکت آموزش داده می‌شود و از هیچ‌گونه پلاگین خارجی و همچنین پروژه‌ی از قبل آماده‌ شده استفاده نمی‌شود. هدف ما از تولید این دوره این است که شما به طور کامل و جامع در همه موضوعات، تمام امکانات ساخت اکولایزر را یاد بگیرید. همچنین  قادر به ایجاد هر مدل Audio Spectrum و اکولایزر موزیک، اکولایزر پادکست، اکولایزر دایره ای، اکولایزر موزیک پلیر و … باشید. در نهایت شما به تمام موارد ساخت اکولایزر مسلط می‌شوید نه صرفا یک اکولایزر ساده.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است