رابرت ریچاردسون به «ونوم ۲» پیوست/ فیلمبردار تارانتینو در دنیای «مارول» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۹

رابرت ریچاردسون به «ونوم ۲» پیوست/ فیلمبردار تارانتینو در دنیای «مارول»

رابرت ریچاردسون فیلمبردار برنده سه جایزه اسکار به عنوان فیلمبردار به پروژه «ونوم 2» به کارگردانی اندی سرکیس پیوست.

به گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، رابرت ریچاردسون فیلمبردار برنده سه جایزه اسکار که این روزها فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» اثر کوئنتین تارانتینو را روی پرده دارد، قرارداد همکاری برای فیلمبرداری قسمت دوم «ونوم» را امضا کرد.

اندی سرکیس بازیگر انگلیسی نقش گالوم در فیلم «ارباب حلقه ها» که هفته پیش به عنوان کارگردان «ونوم ۲» انتخاب شد در حالی سراغ ریچاردسون برای فیلمبرداری فیلم جدیدش رفته که پیش از این با این فیلمبردار در نخستین فیلم خود در مقام کارگردان به نام «نفس بکش» همکاری کرده است.

در «ونوم ۲» تام هاردی دوباره همان نقش قسمت اول خود را بازی می کند؛ روزنامه نگار از کار بیکار شده ای که با شخصیت سیمبیوت (نژاد خیالی کتاب های کمیک مارول) حریص درونش متحد می شود.

پیش بینی می شود میشل ویلیامز بازیگر زن مشهور هالیوود هم نقش خود در قسمت قبل را مجدد بازی کند. وودی هارلسون هم که نقش کوتاهی در اواخر فیلم قبلی بازی کرده بود نیز احتمالا در این قسمت بازی خواهد کرد.

فیلمنامه این کار را کلی مارسل نوشته است.

رابرت ریچاردسون یکی از نامی ترین فیلمبرداران صنعت هالیوود در دهه های اخیر است که اضافه شدنش به هر پروژه ای یک اتفاق مهم برای آن پروژه قلمداد می شود. ریچاردسون در طی این سال ها به طور مکرر با فیلمسازان شناخته شده ای چون تارانتینو، اسکورسیزی و الیور استون همکاری کرده است.

در ماه جولای خبرهایی درباره پیوستن ریچاردسون به فیلم «بتمن» مت ریوز رسیده بود که البته بلافاصله این خبر تکذیب شد. حالا اما به صورت رسمی ریچاردسون پا به دنیای سینمایی مارول می گذارد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است