آمادگی شورای شهر تهران برای همکاری با جشنواره فیلم کوتاه تهران

به‌ گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در بازدید جمعی از مدیران و مسئولان شورای اسلامی شهر تهران از انجمن سینمای جوانان ایران چالش‌ها و چشم‌اندازهای توسعه این نهاد فرهنگی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر، کیومرث بشیریه مدیرکل اجرایی شورای شهر تهران و محمدامین داوری، مشاور رییس شورای اسلامی استان تهران، به نمایندگی از شورای شهر و سید صادق موسوی مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره سی و هفتم، علی جعفری عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی، آرش رصافی معاون تولید و پشتیبانی و مسعود مدرسی مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی انجمن سینمای جوانان ایران در این نشست حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه علی جعفری با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های انجمن سینمای جوانان ایران، پیشنهاداتی را برای تعمیق و گسترش همکاری‌های انجمن با نهادهای فرهنگی شهرداری تهران مطرح کرد و گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران یکی ازمهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادهای سینمایی بین‌المللی در منطقه است و لزوم همکاری و هم‌افزایی متولیان امر در شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری برای تقویت هرچه بیشتر این جشنواره احساس می‌شود.
در ادامه، الهام فخاری با اشاره به ظرفیت‌های شورای شهر برای همکاری با انجمن سینمای جوانان ایران و جشنواره فیلم کوتاه تهران توضیح داد: مجموعه شورای شهر و شهرداری در تلاش برای ارتقای فرهنگی جامعه هستند و این از اولویت‌های این نهادها است. شورای شهر ظرفیت‌های زیادی برای این همکاری دارد و آمادگی خود را نیز اعلام می‌کند.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد امکانات فرهنگی برای شهروندان و جوانان در شهرستان‌های استان تهران از ایجاد نمایندگی در این نقاط استقبال کرد.
فخاری همچنین ابراز امیدواری کرد با همکاری انجمن و شهرداری، فضاهای مجهز و امکانات مناسبی برای تولید فیلم کوتاه در شهر تهران و شهرستان‌های اطراف فراهم شود.
در پایان این دیدار، حاضران در نشست در سالن سینمایی انجمن، به تماشای چند فیلم کوتاه نشستند.
بخش نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌ 2 شکل آنلاین و حضوری، یک تا پنج بهمن‌ماه ۹۹ در پردیس سینمایی ایران مال برگزار می‌شود.
این رویداد ششم بهمن‌ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.
انتهای پیام/