فیلمبرداری «الناز» ۲۰ بهمن ماه آغاز می‌شود/ نقش آفرینی ۶ بازیگر مطرح | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱
محمد رشیدی در گفتگو با صبا:

فیلمبرداری «الناز» ۲۰ بهمن ماه آغاز می‌شود/ نقش آفرینی ۶ بازیگر مطرح

محمد رشیدی تهیه‌کننده «الناز» درباره این فیلم تلویزیونی که این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد، سخن گفت.

محمد رشیدی، تهیه‌کننده و بازیگر که این روزها پیش تولید فیلم تلویزیونی «الناز» به نویسندگی و کارگردانی نستری عابدی را بر عهده دارد در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره این تله فیلم گفت: موضوع این فیلم تلویزیونی درباره عشق است، عشقی که به دلیل دوست داشتن و نه به دلیل عاشق شدن به وجود می‌آید.

وی درباره چرایی پرداختن به این موضوع بیان کرد: من معتقدم باید فیلمی ساخت که روی جامعه اثرگذار باشد. تنها داستانی بودن فیلم اهمیت ندارد بلکه باید به مشکلات موجود در جامعه پرداخت تا رفته رفته کم شوند. در این فیلم سعی می‌کنم به موضوع بالا رفتن طلاق در جامعه بپردازم و هدفم این است که این آمار کم کم کاهش پیدا کند.

این تهیه‌کننده درباره زمان پخش «الناز» اظهار کرد: فیلمبرداری این فیلم تلویزیونی از ۲۰ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و ۱۳ روز طول می‌کشد که ۱۱ روز آن در تهران و ۲ روز در شهر یزد خواهد بود. اولین پخش ما نیز از شبکه نمایش و چند شبکه استانی است.

رشیدی با اشاره به حضور ۶ بازیگر چهره در این تله‌فیلم خاطرنشان کرد: بهزاد رحیم‌خانی اولین بازیگری است که به فیلم پیوسته است و در کنار ۶ بازیگر چهره، بازیگران آموزشگاه نیز به نقش‌آفرینی در تله فیلم خواهند پرداخت.

تهیه‌کننده فیلم تلویزیونی «نارفیق» درباره فیلمبرداری در دوران کرونا تصریح کرد: مجبور هستیم در این دوران نیز کار کنیم زیرا هنرمند اگر کار نکند فراموش می‌شود. مشکلات زیادی نیز برای کار وجود دارد اما همه پروتکل‌های بهداشتی توسط عوامل و گروه فیلمسازی رعایت می‌شود.

این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به مشکلات موجود برای ساخت فیلم تاکید کرد: لازم است مسئولان فکری برای بالا بردن تولیدات داشته باشند چراکه در وضعیت خوبی نیستیم، تئاترها کاملا تعطیل شده و سینما نیز از رونق افتاده است، مسئولان می‌گویند در این دوران کار نکنید اما اگر کار نکنیم اموراتمان نمی‌گذرد.

از جمله عوامل سریال «الناز» می‌توان به جانشین تهیه‌کننده: محمدرضا غلامی، دستیار تهیه‌کننده: حبیبه فاتهی، مدیر تولید: نیما بیگ، مشاور کارگردان و برنامه‌ریز: ابوالفضل محمدی، دستیار یک کارگردان: مسعود زندی، منشی صحنه نیلوفر اقبالی، عکاس: نیلوفر کشوری مقدم، مدیر فیلمبردار: مهران زندی، مدیر صدابرداری: مهدی محمدی فر، طراح صحنه و لباس: علی خواجه بار، طراح گریم: مسعود علیزاده، مدیر تدارکات: مختار ستاری، تدوین: داوود معمار باشی، امور مالی: آرمین شمس اشاره کرد.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است