سریالی با موضوع سایبری می‌سازم/ این حجم ترس از کرونا کار پنتاگون است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
مهدی فیوضی در گفتگو با صبا:

سریالی با موضوع سایبری می‌سازم/ این حجم ترس از کرونا کار پنتاگون است

یک نویسنده و کارگردان اعلام کرد در حال نگارش سناریویی با محوریت موضوعات سایبری است.

مهدی فیوضی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کار در شرایط کرونایی اظهار کرد: عده‌ای بسیاری از عوامل سینما و تلویزیون بابت شرایط پیش آمده دستخوش سختی‌های بسیاری شده‌اند، چون اکثر افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کند فقط شغل شان همین است، البته هستتند افرادی که شغل اصلی آنها چیزی دیگریست، برای همین آنها شاید چندان بابت وضعیت پیش آمده با مشکل رو‌به‌رو نشود.

وی افزود: درباره خودم باید بگویم از آخرین فیلم من در سینما «جشن تولد» چند سال می‌گذرد و هم‌اکنون نیز مشغول کار روی فیلمنامه‌ای تلویزیونی هستم تا بتوانم در صورت مهیا بودن شرایط آن را جلوی دوربین برم. این سریال موضوعات سایبری را مدنظر قرار خواهد داد. برای نگارش سناریو این کار مراحل تحقیقی فراوانی را پشت سر گذاشتم، چون کار در این دست موضوعات نیازمند آگاهی کافی است.

فیوضی با بیان این‌که با تعطیلی سینما در شرایط کرونا مخالف است، بیان کرد: هیچگاه با تعطیلی سینماها موافق نبودم زیرا سالن‌های نمایش و سینما را می‌‌شود در مقایسه با بسیاری از مراکز که مشغول فعالیت هستند، ایمن تر نگاه داشت. نکته دیگر به رویکرد سازمان بهداشت جهانی برمی‌گردد که به نظرم تحت تاثیر پنتاگون آمریکا بسیاری از رفتار خود را تعریف می‌کنند، برای همین این ترس فراگیر را که بر جهان حاکم شده هدایت شده می‌دانم.

این کارگردان گفت: منکر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیستم، اما برخی از رفتارها شکلی اغراق شده دارد که من آنها را هدایت شده می‌دانم. با این توضیح با برگزاری جشنواره ملی فیلم فجر هم موافق هستم. شکل برگزاری این رویداد مطمئناً با دوره‌های قبل فرق خواهد داشت، چون حتی اگر آنفالانزا هم در جامعه رواج پیدا کند باید رویدادهای هنری را با رعایت مسائل بهداشتی برگزار کرد.

وی در انتها تاکید کرد: در خاتمه باید تاکید کنم نیاز است تا دولت از هنرمندانی که بابت بیکاری در شرایط کرونایی آسیب دیده‌اند، حمایت کند. این خواسته زیادی نیست.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است