«چی‌چکا» شما را از این روزهای خاکستری به سرزمین گرم موسیقی می‌برد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵
رها فریدی به صبا گفت:

«چی‌چکا» شما را از این روزهای خاکستری به سرزمین گرم موسیقی می‌برد

کارگردان مستند «چی‌چکا، قصه شب» می گوید در این روزها علاوه بر مراقب از جسم باید از روحیه نیز مراقبت کرد.

رها فریدی کارگردان مستند «چی‌چکا، قصه شب» که با باز شدن سینماها در سراسر کشور اکران خود را در «هنروتجربه» از سر گرفته است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره شرایط این روزهای کشور و لزوم مراقبت از جسم و روح عنوان کرد: در این روزهایی که درگیر کرونا هستیم و نفس کشیدن در شهر به دلیل آلودگی هوا سخت شده است، نه تنها باید مراقب جسم بلکه باید از روحیه‌مان نیز مراقبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه رفتن به سینما با رعایت پروتکل های بهداشتی شاید یکی از راه های تقویت روحیه باشد، درباره فیلم خودش توضیح داد: «چی‌چکا، قصه شب» فیلمی خوش آب و رنگ و پُر از موسیقی است و مخاطبان را از زمستان سرد و خاکستری تهران، به سرزمین گرما، رنگ و موسیقی می‌برد.

کارگردان مستند «چی‌چکا، قصه شب» در پایان عنوان کرد: این مستند که هم اکنون در سینماهای «هنروتجربه» روی پرده است، می‌تواند مخاطبان را یک ساعت و نیم از شهرشان دور کند و به آن‌ها جانی تازه بخشد.

«چی چکا قصه شب» روایت‌گر زندگی پرچالش نغمه‌سرای هرمزگانی ابراهیم منصفی است. این مستند معرف موسیقی محلی و معاصر بندرعباس است و آداب و رسوم مردمان این منطقه را نیز به تصویر می‌کشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است