مروری بر آخرین تحولات بازی‌های رایانه‌ای در «کافه بازی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲

مروری بر آخرین تحولات بازی‌های رایانه‌ای در «کافه بازی»

«کافه بازی» با هدف حمایت از بازی‌سازهای ایرانی و فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای و مروری بر آخرین تحولات این حوزه پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «کافه بازی» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه کنندگی و کارگردانی ماجد بازرگان است که با هدف حمایت از بازی‌سازهای ایرانی و فعالان صنعت بازی‌های رایانه‌ای و مروری بر آخرین تحولات بازی‌های رایانه‌ای پنجشنبه و جمعه روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

ماجد بازرگان تهیه‌کننده و کارگردان «کافه بازی» با اشاره به اینکه هدف اصلی این برنامه حمایت از بازی‌سازهای ایرانی، ایجاد فضا و فرهنگ درست بازی کردن نزد نوجوانان و جوانان است، بیان کرد: حوزه بازی‌های رایانه ای پُرطرفدار و پُرمخاطب است، طبق آماری که بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای داده بیش از ۳۵ میلیون بازیکن رایانه‌ای در کشور داریم که غالبا نوجوان و جوان هستند و نیاز است نه تنها خود بازیکنان بلکه خانواده‌های آن‌ها با فرهنگ صحیح بازی‌های رایانه‌ای آشنا شوند.

وی ادامه داد: اولین و مهم‌ترین موردی را که خانواده‌ها باید رعایت کنند رده بندی سنی بازی‌ها است. تمامی بازی‌های ایرانی و خارجی دارای رده بندی سنی هستند که نیاز است خانواده‌ها توجه جدی داشته باشند. ما در این برنامه به این مهم و نیز فناوری‌های جدید در حوزه بازی‌های رایانه‌ای می‌پردازیم.

تهیه‌کننده «کافه بازی» اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این برنامه معرفی بازی‌های تولید داخل کشور با هدف حمایت از تولیدات داخلی است چرا که این بازی‌ها کم از بازی‌های خارجی ندارد. دعوت از بازی‌سازها، معرفی بازی‌های مطرح و نقد و بررسی آن‌ها از دیگر بخش‌های این برنامه است.

بازرگان حمایت از تولیدکنندگان بازی های رایانه ای داخل کشور را از مهم ترین بخش های این برنامه دانست و تصریح کرد: یکی از بخش های مهم این برنامه معرفی بازی‌سازهای داخل کشور است که حمایت مالی نمی شوند. ما در این برنامه این بازی ها را معرفی می کنیم که تبلیغی برای بازی‌سازها باشد و سرمایه گذار برای آن‌ها پیدا شود.

وی در پایان توضیح داد: «کافه بازی» حلقه اتصال نوجوانان با تلویزیون است.

برنامه «کافه بازی» پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است