«میر قاسم» به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش خبرنگار «صبا»، سریال «میر قاسم» به کارگردانی بهادر زمانی و تهیه کنندگی هومن کبیری این روزها در حال انجام مراحل آخر تصویربرداری خود است.

هومن کبیری تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی در خصوص این سریال به «صبا» گفت: این مجموعه تلوزیونی در خصوص یکی از بزرگان جنگ به نام شهید حاج قاسم میر حسینی است که از دوستان سردار قاسم سلیمانی و سردار محسن رضایی و یکی از چهره های تاثیرگذار جنگ بوده است و رهبری معظم هم درباره این شهید فرموده اند :شهید حاج قاسم میر حسینی یکی از چهره هایی استثنایی است که من مردم سیستان را به واسطه ایشان این‌گونه شناختم.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد این مجموعه تلوزیونی در شهرک دفاع مقدس تصویربرداری شده است و ۱۰ درصد آن باقی مانده است.

کبیری در خصوص بازیگران «میر قاسم» افزود: ما از بازیگران به نام و چهره استفاده نکرده ایم ولی با حضور شهرام خلج گریمور کار، توانستیم جوانی های سردار سلیمانی و محسن رضایی را به خوبی به تصویر بکشیم.

گفتنی است؛ مجموعه «میر قاسم» به کارگردانی بهادر زمانی و تهیه کنندگی هومن کبیری به سفارش شبکه هامون و مشارکت سپاه سلمان در حال ساخت است و قرار است یک نسخه سینمایی از آن نیز تهیه شود.

عوامل این مجوعه عبارت اند از: کارگردان : بهادر زمانی، تهیه کننده:  هومن کبیری، تدوین : آیدین اریا نژاد ، طراح گریم : شهرام خلج ، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلامی، مدیر تصویر برداری: مهدی افشار ، مدیر تولید: پویا نوری،  آهنگساز : مهدی یراقچیان، مدیر  هماهنگی : مبینا گرایلی مقدم