«میر قاسم» به ایستگاه پایانی رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۱

«میر قاسم» به ایستگاه پایانی رسید

سریال «میر قاسم» به کارگردانی بهادر زمانی روزهای آخر تصویربرداری خود را سپری می‌کند.

به گزارش خبرنگار «صبا»، سریال «میر قاسم» به کارگردانی بهادر زمانی و تهیه کنندگی هومن کبیری این روزها در حال انجام مراحل آخر تصویربرداری خود است.

هومن کبیری تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی در خصوص این سریال به «صبا» گفت: این مجموعه تلوزیونی در خصوص یکی از بزرگان جنگ به نام شهید حاج قاسم میر حسینی است که از دوستان سردار قاسم سلیمانی و سردار محسن رضایی و یکی از چهره های تاثیرگذار جنگ بوده است و رهبری معظم هم درباره این شهید فرموده اند :شهید حاج قاسم میر حسینی یکی از چهره هایی استثنایی است که من مردم سیستان را به واسطه ایشان این‌گونه شناختم.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد این مجموعه تلوزیونی در شهرک دفاع مقدس تصویربرداری شده است و ۱۰ درصد آن باقی مانده است.

کبیری در خصوص بازیگران «میر قاسم» افزود: ما از بازیگران به نام و چهره استفاده نکرده ایم ولی با حضور شهرام خلج گریمور کار، توانستیم جوانی های سردار سلیمانی و محسن رضایی را به خوبی به تصویر بکشیم.

گفتنی است؛ مجموعه «میر قاسم» به کارگردانی بهادر زمانی و تهیه کنندگی هومن کبیری به سفارش شبکه هامون و مشارکت سپاه سلمان در حال ساخت است و قرار است یک نسخه سینمایی از آن نیز تهیه شود.

عوامل این مجوعه عبارت اند از: کارگردان : بهادر زمانی، تهیه کننده:  هومن کبیری، تدوین : آیدین اریا نژاد ، طراح گریم : شهرام خلج ، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلامی، مدیر تصویر برداری: مهدی افشار ، مدیر تولید: پویا نوری،  آهنگساز : مهدی یراقچیان، مدیر  هماهنگی : مبینا گرایلی مقدم

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است