«جدای» مک گرگور را فرامی‌خواند/ بار دیگر بازی در نقش اوبی ‌وان کنوبی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲

«جدای» مک گرگور را فرامی‌خواند/ بار دیگر بازی در نقش اوبی ‌وان کنوبی

اوان مک گرگور ستاره اسکاتلندی سینما قرارست بار دیگر نقش اوبی ‌وان کنوبی را این بار برای دیزنی پلاس بازی کند.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، اوان مک گرگور در حال مذاکره برای بازگشت به نقش اوبی ‌وان کنوبی در سریالی از کمپانی دیزنی پلاس است.

جزییات دیگری درباره این مجموعه تلویزیونی وجود ندارد. مک گرگور پیش از این نقش اوبی ‌وان کنوبی فرمانده جدای را سه بار دیگر در دنباله های فیلم «جنگ ستارگان» با عناوین «تهدید شبح»، «حمله کلون ها» و  «انتقام سیت» بازی کرده بود.

تا به حال دیزنی پلاس و مک گرگور به این خبر واکنشی نشان نداده اند.

این سریال دومین نقش آفرینی مهم تلویزیونی مک گرگور در چند سال اخیر است. او در چند سال گذشته برای بازی در فصل سوم سریال «فارگو» موفق به کسب جایزه گلدن گلوب و نامزدی جایزه امی شده است.

با وجود این سریال ها، مک گرگور بیشتر برای بازی در سینما به یاد آورده می شود. نوامبر امسال این بازیگر قرار است با فیلم «دکتر اسلیپ» که دنباله فیلم «درخشش» کوبریک است به سینماها بیاید.

دیزنی پلاس علاوه بر این پروژه که قرار است سومین لایو اکشن از مجموعه فیلم های «جنگ ستارگان» باشد، در حال ساخت چند مجموعه تلویزیونی کوتاه پرخرج براساس دنیای سینمایی مارول نیز است. این آثار بر شخصیت هایی مانند «هاکای»، «لوکی»، «اسکارلت»، «جادوگر»، «ویژن»، «شاهین» و «سرباز زمستان» متمرکز است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است