پایان داوری جشنواره ملی پژوهش و فناوری/ اختتامیه مجازی برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۵

پایان داوری جشنواره ملی پژوهش و فناوری/ اختتامیه مجازی برگزار می‌شود

داوری آثار یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به پایان رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حسن مقدس‌زاده دبیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، از پایان داوری آثار ارسال شده به این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: برای تبادل اطلاعات و پیشبرد بهینه فرآیند داوری علمی آثار رسیده به جشنواره، کمیته علمی شامل ۱۷ نفر از متخصصان موضوعی، تشکیل شده و داوران با توجه به موضوع آثار رسیده توسط این کمیته انتخاب شدند. هر اثر حداقل توسط ۲ داور متخصص مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت وجود اختلاف معنادار بین نظر ۲ داور، اثر برای داور سوم ارسال شده و در نهایت نمره‌های اختصاص داده شده به هر اثر در کمیته علمی مورد بررسی قرار گرفته و نهایی شد. همچنین موارد برای اخذ تصمیم نهایی در شورای سیاستگذاری به ریاست رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مطرح گردیده و نحوه اعطای جوایز به برگزیدگان مشخص شد.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره تعداد ۲۶ عنوان کتاب،۲۰ طرح پژوهشی، ۳۴ رساله دکتری، ۲۲ پایان‌نامه ارشد و ۱۱ ایده نوآورانه به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ارسال شد که مورد ارزیابی داوران قرار گرفته است.

مقدس‌زاده درباره تفاوت اجرایی این دوره از جشنواره با دوره‌های پیشین عنوان کرد: جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در ۱۰ دوره پیشین به صورت حضوری برگزاری می‌شد، اما امسال به دلیل بحران کرونا فرآیند اجرایی آن به صورت مجازی برگزار شد و نکته قابل توجه این بود که با توجه به برگزاری آنلاین یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و همچنین پاندمی کوید ۱۹ انتظار می‌رفت با کاهش آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره رو به رو شویم، اما خوشبختانه شاهد استقبال خوبی بودیم.

دبیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره ملی پژوهش و فناوری اظهار کرد: در یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری در سال جاری ۱۶ نشست و پنل تخصصی با ۴۰ سخنران از متخصصان و پژوهشگران داخل و خارج از سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و چهار کارگاه تخصصی به صورت مجازی از طریق سامانه آموزش‌های الکترونیکی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد. قرار است چیکده سخنرانی نشست‌ها به صورت کتابچه‌ای در آیین اختتامیه یازدهمین دوره از جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منتشر شود، ضمن اینکه لینک‌های دسترسی به فیلم ضبط شده نشست‌ها و پنل‌ها در ذیل هر چکیده به صورت مجزا در این کتابچه آورده خواهد شد.

او درباره اختتامیه جشنواره بیان کرد: اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران روز چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه ساعت ۱۰، با حضور اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، ‌تحقیقات و فناوری و فاطمه جان‌احمدی معاون پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پایان خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه پنل تخصصی با سخنرانی نوراله مرادی، استاد علوم آرشیوی، رحمت‌اله فتاحی استاد دانشگاه فردوسی مشهد و محمدحسین منظور‌الاجداد مشاور معاونت پژوهش این سازمان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000