اکران آثار سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از اول بهمن | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۴

اکران آثار سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از اول بهمن

سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اکران فیلم‌های راه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل خود را در دو بخش آنلاین و حضوری، از 1 بهمن‌ماه آغاز می‌کند.

به‌گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ستاد خبری سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران که به‌دلیل محدودیت‌های ناشی از پاندمی ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، متوقف شده بود، از چهار‌شنبه ۱ بهمن‌ماه ۹۹ با اکران فیلم‌های کوتاه راه‌یافته در بخش ملی و بین‌الملل، در پردیس سینمایی ایران مال، از سر گرفته می‌شود و تا ۶ بهمن‌ماه ادامه می‌یابد.

آثار راه‌یافته به جشنواره سی‌و‌هفتم در دو بخش آنلاین که شامل بخشی از فیلم‌های کوتاه با  اعلام تمایل و رضایت صاحبان این آثار و بخش حضوری شامل تمامی آثار راه‌یافته، با ۲۵ درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های حفظ سلامتی اکران خواهند شد.

سی‌و‌هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در تاریخ ۷ آبان‌ماه به‌دلیل تعطیلی سینماها، با برگزاری نشست‌های تخصصی به‌صورت آنلاین، آغاز به‌کار کرد و تا ۱۷ آبان‌ماه ادامه داشت.

بخش اکران جشنواره سی‌و‌هفتم از ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود و ۶ بهمن‌ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است