انتشار فراخوان هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷

انتشار فراخوان هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا»

فراخوان هم‌انديشی «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» که 27 اردیبهشت مصادف با روز جهانی ارتباطات برگزار می‌شود، منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران فراخوان هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» را منتشر کرد.

این هم‌اندیشی با هدف بررسی جایگاه رسانه‌های ارتباطی در اوضاع بحرانی همه‌گیری جهانی کرونا، با همکاری گروه تخصصی چندرسانه‌ای و پژوهشکده هنر این فرهنگستان در روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، مصادف با روز جهانی ارتباطات برگزار می‌شود.

«نقش رسانه‌های ارتباطی در مراقبت‌های اجتماعی»، «کارکرد شبکه‌های اجتماعی در آموزش‌های عمومی و عالی»، «کارکرد اجتماعی فناوری‌های جدید ارتباطی»، «همه‌گیری کرونا و ظهور انواع هنرهای جدید مبتنی بر فناوری‌های چندرسانه‌ای»، «بحران کرونا و بازتعریف روش‌های ارتباط و انتقال مفاهیم و احساسات در فضای مجازی» و «نقش رسانه‌های ارتباطی در مقایسه با دیگر دوره‌های گسترش بیماری‌های فراگیر جهانی» از محورهای این همایش به شمار می‌رود.

از سوی دبیرخانه این هم‌اندیشی، مهلت ارسال چکیده‌ مقالات تا پایان بهمن ۱۳۹۹ و مهلت ارسال اصل مقالات تا پایان فروردین ۱۴۰۰ اعلام شده است. شرکت‌کنندگان می‌توانند اصل و چکیده مقالات خود را به نشانی پست الکترونیکی multimedia@honar.ac.ir ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در هم‌اندیشی «هنر و رسانه‌های ارتباطی در عصر کرونا» می‌توانند، برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۵- ۶۶۹۵۴۲۰۰ داخلی ۱۱۲۴ تماس گرفته و یا به نشانی خیابان ولی‌عصر (عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، دبیرخانه هم‌اندیشی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است