«حاکم و حاتم ۲» به شبکه نهال رسید/ انیمیشنی با موضوع عدالت‌خواهی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲

«حاکم و حاتم ۲» به شبکه نهال رسید/ انیمیشنی با موضوع عدالت‌خواهی

مجموعه «حاکم و حاتم 2» به کارگردانی صمد غلام زاده که در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است، هر شب روی آنتن شبکه نهال می‌رود.
به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه «حاکم و حاتم ۲» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی صمد غلام زاده در ۱۳ قسمت ۱۰ دقیقه ای با تکنیک سه بعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

سری اول این مجموعه هم در ۲۶ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای و با تکنیک سه بعدی ساخته شده بود.

موضوعات این مجموعه حول محور عدالت خواهی و یاری رسانی به مستمندان است. مردان پاک نیت و حق جو در تاریخ مملکت ما بسیار وجود دارند که حاتم به عنوان نمونه ای از آن ها است که در جهت یاری رساندن به مردم قدم برداشت و خود را فراموش کرد.

در خلاصه داستان «حاکم و حاتم ۲» آمده است: «حکمران با مشکل آفرینی و ندانم کاری برای مردم دردسر بوجود می آورد و حاتم به عنوان مردی شایسته و عاقل برخاسته از بطن جامعه مشکلات را به نفع مردم حل می کند. وجود وزیری حسود در دستگاه حکمرانی نیز برای حاتم مشکلاتی بوجود می آورد که باعث طنز می شود. موفقیت حاتم در کارها باعث محبوبیت او بین مردم می شود که مورد رضایت وزیر نیست به همین سبب وزیر حسود دست به اختلالاتی در دستگاه حکمرانی می زند تا حاتم نتواند از عهده حل آن بر آید و از محبوبیت او کاسته شود. حاصل این رفتار ها باعث بوجود آمدن حکایاتی شیرین و معماگونه که با چاشنی طنز و گرافیک کودکانه جذاب‌تر می‌شود.

مجموعه انیمیشن «حاکم و حاتم ۲» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر شب ساعت ۴۵ : ۲۱  از شبکه نهال پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است