تصویربرداری «۸۷ متر» پس از ۴ سال به پایان رسید/ پیگیری مراحل فنی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۷
صبا خبر می‌دهد؛

تصویربرداری «۸۷ متر» پس از ۴ سال به پایان رسید/ پیگیری مراحل فنی

تصویربرداری سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، تصویربرداری سریال «۸۷ متر» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری ۱۹ دی ماه پس از ۴ سال و ۴ ماه به پایان رسید.

شوار کریم زاده، یوسف بختیاری، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی و عرفان آصفی از جمله بازیگرانی بودند که در روز آخر تصویربرداری سریال «۸۷ متر» جلوی دوربین رفتند.

تدوین این مجموعه از ابتدای تصویربرداری توسط کیانوش عیاری انجام شده است و این روزها مراحل پایانی را سپری می‌کند.

همچنین صداگذاری و ساخت موسیقی «۸۷ متر» در حال پیگیری است.

این سریال که کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است و در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده، احتمالا سال ۱۴۰۰ روی آنتن تلویزیون می‌رود.

در خلاصه داستان «۸۷ متر» آمده است: علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند. اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، زنده‌یاد حسین محب اهری، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی و سعید پیردوست از جمله بازیگران این سریال هستند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است