تصویربرداری مجموعه «پیوت» در شیراز به پایان رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

تصویربرداری مجموعه «پیوت» در شیراز به پایان رسید

تصویربرداری مجموعه «پیوت» با حضور چهره‌های سینما و تلویزیون در شیراز به پایان رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سریال، تصویربرداری مجموعه «پیوت» به کارگردانی مسعود احمدی و تهیه‌کنندگی تیما محمدی در اواسط دی‌ماه به پایان رسید. این مجموعه در فضای مجازی، از طریق وب‌سایت فیلیمو و نماوا پخش خواهد شد.

دریاچه مهارلو، فرهنگ شهر، گویم، شهرک آرین و … از لوکیشن‌های «پیوت» بودند که نویسنگی آن را لاله گلرخ عربانی بر عهده داشت.

مسعود احمدی کارگردان مجموعه درباره آن توضیح داد: مجموعه «پیوت» فیلمی مستند اجتماعی است که قرار است در قالب مدیوم تلویزیونی در سایت‌های مجازی معتبر به صورت تله یا سریالی به نمایش گذاشته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه همیشه فیلمنامه و یا نمایشنامه‌های خود را می‌سازد افزود: ساختن فیلمنامه دیگران برایم مشکل بوده و از ذهنیاتم به دور است. همچنین این موضوع انرژی زیادی را از من خواهد گرفت، با خود عهد کرده‌ام که دیگر در کارهایم از فیلمنامه دیگران استفاده نکنم.

احمدی در پایان عنوان کرد: از عوامل، بازیگران و به خصوص گروه کارگردانی که همیشه و همه جا در کنار من هستند نهایت تشکر را دارم.

تیما محمدی تهیه‌کننده پروژه نیز درباره «پیوت» اظهار کرد: مجموعه «پیوت» برای نمایش در فضای مجازی و از طریق فیلیمو و نماوا در ۱۴ قسمت حدودا پنج دقیقه‌ای به نمایش در خواهد آمد و همچنین اکران خصوصی آن در شیراز انجام خواهد شد.

مجموعه «پیوت» درباره رضا و تیما خواهر و برداری است که با یکدیگر زندگی می‌کنند، نامزد تیما که شیادی است پولی که رضا برای خرید جهیزیه تیما نزول کرده است را تصرف می‌کند. تیما منشی یک شرکت پخش دارو است که مدیریت آن را خانمی بر عهده دارد. رضا به واسطه تیما در این شرکت به عنوان مامور پخش دارو مشغول می‌شود که ناخودآگاه با بازکردن یکی از بسته‌ها متوجه قاچاق بودن داروها می‌شود، در همین حال یکی از مشتری‌های شرکت متوجه باز شدن یکی از بسته‌ها می‌شود و به مدیر اطلاع می‌دهد. مدیر هم که متوجه می‌شود رضا مسبب این کار است تصمیم می‌گیرد برای او پاپوش درست کند…

از بازیگران این مجموعه می‌توان به تیما محمدی، رضا هاشمی نیا، بهنوش بختیاری، رامین راستاد، مهران رجبی، مهدی امینی خواه، آتش تقی پور، درنا حیدری، نیلوفر کشاورز، مهدی گلشن، حسین احمدی، مجید شرفی، علیرضا نظر پور اشاره کرد.

عوامل «پیوت» عبارتند از کارگردان: مسعود احمدی، تهیه‌کننده: تیما محمدی، نویسنده: لاله گلرخ عربانی، برنامه‌ریز و منشی صحنه: زینب کشاورز، مجری طرح: آتلیه کلاسیک (محمد رئوف)، گروه کارگردانی: شیما پورسهم الدین، مجید یزدان شناس، شیوا بافهم، مدیر تصویربرداری: میلاد خدر، دستیار تصویر: سعید ایوبی، سعید رنجبر، محمدصادق محمدی، مدیر صدابرداری: مجتبی حقیقی، دستیار صدا: وهاب فریدونی، طراح گریم: مهدی زره پوش، مجری گریم: نازنین کشاورز، مدیرتولید: علی اصغر زارع، جانشین تولید: هادی رضایی، مدیر روابط عمومی: حسین رنجبر، طراح لباس: مهدی گلشن، دستیاران لباس: آزاده رضایی، ملیحه نیکبخت، مدیر صحنه: علی اصغر زارع، دستیار صحنه: علیرضا نظرپور، تدارکات: حسین احمدی، محمد اکبری، حمل و نقل: مجید شرفی و…

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است