پایان نگارش «شبکه کوچک»/ دکور تکمیل شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰

پایان نگارش «شبکه کوچک»/ دکور تکمیل شد

مرحله نگارش و ساخت دکور برنامه «شبکه کوچک» به پایان رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «شبکه کوچک» یکی از برنامه‌های نوین شبکه دو سیما که قرار است از بهمن‌ماه روانه آنتن شود، مرحله نگارش و ساخت دکور خود را به پایان رساند.

سیدمسعود صفوی تهیه‌کننده این مجموعه نمایشی ضمن اعلام خبر فوق گفت: علاوه بر اتمام طراحی و ساخت سازه‌های متنوع این مجموعه و به پایان رسیدن مرحله نگارش «شبکه کوچک»، تولید این برنامه نیز از ۲۰ روز پیش آغاز شده و طی این زمان ۴ بخش (آیتم) شبکه کوچک به صورت کامل تصویربرداری شده است.

تهیه‌کننده «شکرستان» با اشاره به طراحی ۱۰ آیتم ویژه برای شبکه کوچک اظهار کرد: فیلمبرداری بخش (آیتم) اصلی این برنامه از شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و پیش‌بینی شده تا در بهمن‌ماه روانه آنتن شود.

طراحی مجموعه «شبکه کوچک» به گونه ای است که در قالب یک «شبکه تلویزیونی» در مقیاس کوچک و بخش های مختلف آن اعم از استودیوی خبر، سریال، برنامه عروسکی، استاپ موشن و … داستان‌های مختلفی اتفاق می‌افتد.

در تولید «شبکه کوچک» ضمن استفاده از گونه‌های انیمیشن، رئال و عروسکی نوآوری‌هایی در فرم و محتوا صورت گرفته است.

طراحی دکور این مجموعه نیز بر اساس یک شبکه در مقیاس کوچک است، ۱۵ دکور مجزا برای آیتم‌های مختلف و زیرساخت‌هایی برای تولید بخش‌های انیمیشن تولید شده و کارهای زیربنایی از سقف تا کف، هواساز، نور، برق و … این سوله که در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد انجام شده و تا سال‌ها نیز قابل استفاده است.

سیدمسعود صفوی تهیه‌کنندگی و امیرسلطان احمدی کارگردانی و سرپرستی نویسندگان این مجموعه را در طی ۲ فصل برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو بر عهده دارد.

انتای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است