«زمستان بود» چگونه به فهرست متقاضیان جشنواره ملی فیلم فجر رفت؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
با وجود پر نکردن فرم و آماده شدن برای فجر جهانی؛

«زمستان بود» چگونه به فهرست متقاضیان جشنواره ملی فیلم فجر رفت؟

گرچه فیلم سینمایی «زمستان بود» برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر آماده می‌شود ولی نام آن در لیست متقاضیان جشنواره ملی فیلم فجر است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم سینمایی «زمستان بود» به کارگردانی وحید پرشاد و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار با اعلام خبر قبلی برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر در دست آماده سازی است، اما نام این فیلم در ردیف ۵۶ لیست متقاضیان حضور در جشنواره ملی فیلم فجر به چشم می‌خورد.

این فیلم سینمایی به تازگی با پشت سر گذاشتن مرحله تدوین، مراحل فنی را آغاز کرده بود اما با توجه به خبر منتشر شده قصد حضور در جشنواره ملی فیلم فجر را نداشت بلکه می‌خواست خود را برای جشنواره جهانی فجر سال آینده آماده کند. همچنین خبرها حاکی از آن است که این فیلم اصلا فرم جشنواره ملی را پر نکرده است.

از جمله فیلم‌هایی که در لیست ثبت‌نام شدگان جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشته اما در حقیقت انصراف خود را اعلام کرده‌اند می‌توان به «بابا سیبیلو» ساخته ادوین خاچیکیان و «بانک‌زده‌ها» اثر جواد اردکانی اشاره کرد.

همچنین به گفته کیارش اسدی زاده تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «مجوز خروج»، فرم تقاضا برای حضور این فیلم در جشنواره پر نشده اما نام آن ثبت شده است.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است