مهلت ارسال آثار به جشنواره لباس کودک و نوجوان پنج روز تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸

مهلت ارسال آثار به جشنواره لباس کودک و نوجوان پنج روز تمدید شد

دبیر سومین جشنواره لباس کودک و نوجوان از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 دی‌ماه خبر داد.

به گزارش صبا، غزاله بهمنی دبیر سومین جشنواره لباس کودک و نوجوان درباره آثار ارسال شده به جشنواره اعلام کرد: تا روز گذشته ۵۰۵ اثر قابل نمایش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. این آثار، وارد مرحله داوری خواهند شد و سپس قابل نمایش نیز خواهند بود.

وی از موفقیت برگزاری ورک‌شاپ‌های این جشنواره نیز خبر داد و گفت: هر ورک‌شاپ از ۴۰۰ هزار نفر مخاطب داشته است و این اتفاق نویی در هنر صنعت مد و لباس، به ویژه بخش کودک و نوجوان این هنرـ صنعت است.

بهمنی افزود: برگزاری این ورک‌شاپ‌ها موجب شد بسیاری از کسانی که علاقه‌ای به شرکت در جشنواره نداشتند، با موضوعاتی مثل طراحی لباس برای کودکان معلول آشنا شده و خواستار ورود به جشنواره باشند. بر همین اساس مهلت ارسال آثار که تا ۱۵ دی‌ماه اعلام شده بود تا ۲۰ دی‌ماه تمدید شد.

دبیر جشنواره لباس کودک و نوجوان تصریح کرد: این تاریخ آخرین مهلت ارسال آثار است و از ۲۲ تا ۲۶ دی‌ماه آثار داوری می‌شود و بعد از ایام فاطمیه نیز اختتامیه و معرفی برگزیدگان را خواهیم داشت.

بهمنی در پاسخ به این سوال که آیا نمایش آثار به صورت مجازی خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم حداقل یک روز نمایش حضوری آثار برگزیده را داشته باشیم اما حتی اگر مجبور شدیم نمایش آثار را به صورت مجازی داشته باشیم، صرفا عکس آثار نمایش داده نمی‌شود بلکه دکور طراحی شده و فیلم و موشن مناسب و در شانی تولید خواهد شد تا آثار به خوبی به نمایش درآیند.

او در پایان عنوان کرد: نمایش آثار به صورت فیلم در یک فضای مناسب مربوط به کودک و نوجوان تولید و از برگزیدگان و میهمانان ویژه از جمله تولیدکنندگان دعوت می‌شود آثار را ببینند. همچنین امکان ارتباط بین طراحان و تولیدکنندگان را برقرار می‌کنیم. مراسم اختتامیه نیز به صورت حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است