معرفی هیات انتخاب بخش غیررقابتی «نمایش‌های صحنه‌ای» تئاتر فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۸

معرفی هیات انتخاب بخش غیررقابتی «نمایش‌های صحنه‌ای» تئاتر فجر

اعضای هیات انتخاب بخش غیررقابتی «نمایش‌های صحنه‌ای» سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، افشین خورشید باختری، عباس اقسامی و رضا آشفته مسئولیت انتخاب «نمایش‌های صحنه‌ای» سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در بخش غیررقابتی را برعهده گرفتند.

افشین خورشید باختری متولد ۱۳۴۵ در کرمانشاه، پژوهشگر، نویسنده، بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی دارای مدرک کارشناسی کارگردانی و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. بازی در نمایش‌های «دام»، «روزی از روزها»، «در انتظار کسی که مثل هیچ‌کس نیست»، «شبانه»، «برخورد نزدیک از نوع دیگر»، بازی در فیلم سینمایی «طعم گیلاس»، «وقتی همه خوابیم» و سریال‌های «گاهی به پشت سر نگاه کن»، «گاو صندوق»، «چرخ و فلک» و… از جمله سوابق حرفه‌ای این هنرمند است.

عباس اقسامی متولد ۱۳۵۵ در خمین بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر و سینما است. وی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد کارگردانی است. این هنرمند تاکنون کارگردانی نمایش‌های «شکسپیر خون۲۰۰۳»، «شکسپیر عشق ۲۰۰۱»، «خرس»، «سفرنامه مرجان»، «سبز در ساحت سپید و ستاره» و بازی در نمایش‌های متعددی را برعهده داشته است.

رضا آشفته متولد سال ۱۳۵۰ در تهران، نویسنده، منتقد و روزنامه نگار است. وی فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی است و نوشتن را از سال ۱۳۶۹ اغاز کرده است. نگارش نمایش‌نامه‌های «ماهی»، «پرتقال آبی»، «ته مانده لبخندی برای پاییز»، «یلداترین شب زرین تاج»، «پنجره‌ای به رنگ آبی»، «مارمولک»، «عصر آدمکش‌ها»، نگارش ده‌ها عنوان نمایش‌نامه رادیویی و متون طنز از دیگر فعالیت‌های این نویسنده بوده است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه ۱۱ تا ۲۱ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است