دومین فیلمم را به زودی جلوی دوربین می‌برم/ مشغول بازی در «دلخوش» هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۶
علی سلیمانی در گفتگو با صبا:

دومین فیلمم را به زودی جلوی دوربین می‌برم/ مشغول بازی در «دلخوش» هستم

علی سلیمانی که بازی اش در سه سریال به پایان رسیده در حال ایفای نقش در سریال جدیدی با نام «دلخوش» است.

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: سه سریال آماده پخش دارم. اولین کار «کتونی زرنگی» نام دارد که کارگردانی آن را علی ملاقلی‌پور انجام داده و در آن به موضوعاتی پیرامون انتخابات توجه می‌شود. در این کار با هدایت هاشمی، ملیکا شریفی‌نیا، محمد جعفری و… همبازی هستم.

وی افزود: سریال دوم «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است. داستان این مجموعه از حادثه تروریستی در مجلس آغاز می‌شود. سحر قریش، سید جواد هاشمی، بروز ارجمند، کاه سماک باشی و… از جمله هنرمندانی هستند که در این کار با آنها همبازی هستم.

این بازیگر ادامه داد: «۸۷ متر» سریالی سومی است که کیانوش عیاری کارگردانی آن را انجام داده و فیلمبرداری آن نیز هفته گذشته به پایان رسیده است. این کار ۱۵ قسمتی قرار بود دی ماه روی آنتن رود، اما کارگردان ترجیح داد با زمان بیشتری که برای ساخت لحاظ می کند، کیفیت کارش را بالا برد.

وی درباره کارهایی که هم اکنون در حال انجام آن است نیز چنین توضیح داد: هم اکنون نیز مشغول بازی در سریال «دلخوش» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی هستم. این کار در رشت جلوی دوربین رفته و تصویربرداری آن یک سال طول خواهد کشید، البته بازی من در مجموعه دائم نیست و ماهی چند روز جلوی دوربین خواهم رفت.

سلیمانی در پایان تاکید کرد: قرار است در صورت مهیا بودن شرایط دومین فیلم سینمایی خود را در مقام کارگردان جلوی دروبین ببرم البته فیلم اول با نام «اشنوگل» را به طور مشترک با هادی حاجتمند کارگردانی کردیم. فیلم جدیدم احتمالا «تب خال» یا «معلم» نام خواهد داشت. سناریوی این کار را خود نوشته‌ام و جواد نوری تهیه آن را برعهده خواهد داشت. این فیلم سینمایی روایت هفدهمین روز از جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است