رادیو فرهنگ جشنواره مجازی کتاب تهران را پوشش می‌دهد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶

رادیو فرهنگ جشنواره مجازی کتاب تهران را پوشش می‌دهد

مدیر رادیو فرهنگ و مدیرعامل خانه کتاب در نشست امضای تفاهمنامه همکاری بین این 2 نهاد با تاکید بر دغدغه‌های مشترک، به آینده روشن این همکاری اشاره کردند.

به گزارش صبا، علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ و ایوب دهقانکار مدیرعامل و رییس هیات مدیره خانه کتاب و ادبیات ایران در دیدار صبح سه شنبه ۱۶ دی در دفتر شبکه فرهنگ درباره همکاری رادیو فرهنگ و خانه کتاب در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران و اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه به توافق رسیدند.

علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ در این دیدار گفت: رادیو فرهنگ در برنامه های مختلف به ویژه در گروه کتاب به معرفی نویسندگان، کتاب ها ‌و ناشران اهتمام دارد.

وی بیان کرد: در این گروه برنامه سازی شکل های مختلفی برای ترویج کتاب و کتابخوانی در قالب برنامه های رادیویی در نظر گرفته ایم که نقد و بررسی کتاب، پوشش رسانه ای اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی از جمله کتاب‌های کودک و نوجوان، تا بزرگسالان و دانشگاهیان و حوزیان، معرفی مروجان کتاب، مسابقه کتابستان و تاکید ویژه برنامه هفت اقلیم بر کتاب و کتابخوانی از جمله آن هاست.

در ادامه نیز علیرضا حبیبی برگزاری مسابقه ملی کتاب را پیشنهاد داد که ایوب دهقانکار از این پیشنهاد استقبال کرد. همچنین مقرر شد اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه بصورت زنده از رادیو فرهنگ پخش شود و پوشش رسانه ای کامل نمایشگاه مجازی کتاب تهران را نیز از رادیو فرهنگ اتفاق بیفتد.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران اول تا ششم بهمن برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است