تهیه‌کننده برای «مجوز خروج» فرم پر نکرده است/ ابهام درباره فرم موجود در دبیرخانه | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
صبا پیگیری کرد؛

تهیه‌کننده برای «مجوز خروج» فرم پر نکرده است/ ابهام درباره فرم موجود در دبیرخانه

در حالی که تهیه کننده فیلم «مجوز خروج» تاکید مجدد دارد که هیچ فرمی برای حضور در جشنواره ملی فیلم فجر پر نکرده ولی دبیرخانه نیز اصرار بر وجود فرمی مبنی بر ثبت نام این فیلم دارد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، با انتشار اسامی فیلم های ثبت نام کرده در سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر اسم فیلم سینمایی «مجوز خروج» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیارش اسدی‌زاده نیز در فهرست بود که صبح امروز ۱۶ دی ماه روابط عمومی فیلم در خبری رسمی اعلام کرد که به هیچ وجه تهیه کننده فیلم فرم شرکت را پر نکرده است.

همچنین روابط عمومی فیلم اعلام کرد که اصلا فیلم برای شرکت در این رویداد آماده نیست.

پس از این تناقض پیش آمده، سیمون سیمونیان مسئول دبیرخانه جشنواره اعلام کرد که « فرم ثبت نام فیلم سینمایی «مجوز خروج» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کیارش اسدی زاده در تاریخ ۲۵/‏۰۹/‏۹۹‬ در دبیرخانه ثبت شده است و تمام اطلاعات شخصی خود فیلمساز در فرم پر شده است. همچنین تمام جزئیات فیلم مانند اسامی عوامل و خلاصه داستان هم در فرم موجود است.»

با چنین خبری از سوی دبیرخانه جشنواره، خبرنگار صبا موضوع را مورد پیگیری قرار داد و با تاکید کیارش اسدی زاده مبنی بر اینکه از سوی وی فرم حضور در جشنواره ملی فیلم فجر ۳۹ پر نشده است، رو به رو شد.

حال با توجه به چنین تناقضی انتظار می رود مشخص شود که فرم مربوطه توسط چه کسی به نام فیلم «مجوز خروج» پر شده است و دبیرخانه جشنواره می تواند با انتشار فرم ثبت نام به این ابهام پایان دهد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است