ثبت‌نام ناشران دیجیتال در نمایشگاه مجازی کتاب تهران آغاز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۹

ثبت‌نام ناشران دیجیتال در نمایشگاه مجازی کتاب تهران آغاز شد

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از آغاز ثبت نام ناشران دیجیتال دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی(مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، محمد صادق افراسیابی معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: با توجه به شیوه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران امسال و تفاهم معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت ملی پست، تنها ناشران دیجیتالی می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند که در حوزه نشر بر حامل فعالیت می‌کنند و برای ناشران الکترونیک و ناشران برخط رویداد دیگری پیش‌بینی خواهد شد.

وی افزود: ناشران متقاضی حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند از ۱۵ تا ۲۲ دی ماه با مراجعه به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی  https://ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت ‌‏نام اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال محصولات و سامانه فروش با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی به عنوان متولی برگزاری بخش نشر دیجیتال بر حامل با شماره تماس ۴۵۲۶۸ داخلی ۴۰۷-۴۱۵-۲۳۳-۱۸۴  و شماره تماس ۸۸۸۴۶۹۶۰ و تلفن همراه ۰۹۳۳۹۸۶۵۴۰۱ پاسخگوی علاقه مندان است.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است