«هفت» فروردین‌ماه کلید می‌خورد/ اولویت ما حضور استاد علی نصیریان است | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۴
فرشاد گل سفیدی در گفتگو با صبا:

«هفت» فروردین‌ماه کلید می‌خورد/ اولویت ما حضور استاد علی نصیریان است

فرشاد گل سفیدی از شروع مجدد روند تولید فیلم سینمایی «هفت» به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی خود در مقام کارگردان خبر داد.

فرشاد گل سفیدی مدیر فیلمبرداری آثار سینمایی که با فیلم سینمایی «هفت» خواستار ورود به دنیای کارگردانی شده بود در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره روند تولید این فیلم گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «هفت» به دلیل شرایط استاد علی نصیریان و شیوع ویروس کرونا فعلا متوقف است، البته فصل فیلمبرداری این فیلم یا بهار و پاییز است یا زمستان و بهار که در حال حاضر مشغول انجام مقدمات شروع فیلمبرداری در فروردین‌ماه هستیم.

وی با اشاره به بازیگران فیلم که سارا رسول‌زاده، بابک کریمی و علی نصیریان بوده اند درباره روند همکاری مجدد آنان بیان کرد: بستگی دارد بعد از ۲ سال توقف به چه نتیجه‌ای برسیم. هنوز خودمان هم نمی‌دانیم در زمان شروع فیلمبرداری چه کسی با ما همراه است و چه کسی نیست ولی اولویت ما حضور استاد نصیریان است.

گل سفیدی افزود: همه بازیگرانی که قبلا انتخاب شده‌اند برای شروع فیلم قول همکاری داده‌اند اما نمی‌شود که ما به آن‌ها بگوییم ۲ سال کار نکنید تا شرایط شروع فیلممان فراهم شود پس هرکس آماده بود در خدمتش هستیم و هرکسی نبود، جایگزین می‌شود.

فیلمبردار فیلم «بازگشت به آینده» درباره قصه فیلم خودش اظهار کرد: فیلم سینمایی «هفت» قصه شاعرانه ای دارد و درواقع می‌خواهم شعری را درباره پیرمردی به تصویر بکشیم. علت انتخاب نام آن هم این است که این پیرمرد، هفت درخت بهارنارنج را در هفت جای مختلف از خانه‌اش گرفته تا بیرون می‌کارد که هرکدام قصه خودشان را دارند.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش از کارهای دیگری که فیلمبرداری آن‌ها را برعهده دارد اینگونه گفت: مشغول فیلمبرداری سریالی به نام «سودا» به کارگردانی ایمان یزدی هستم که فصل دویی را هم در پیش دارد. همچنین فیلم سینمایی «کوچه ژاپنیا» به کارگردانی امیرحسین ثقفی را در برنامه دارم که از بیستم دی‌ماه کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «هفت» اولین تجربه کارگردانی فرشاد گل‌سفیدی به تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور و نویسندگی احمد رفیع‌زاده است که در بهار سال آینده تولید خواهد شد.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است