نخستین اظهارنظر چاوشی درباره کتابش/ از عشق نوشتم تا از عشق بخوانید | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۱۳

نخستین اظهارنظر چاوشی درباره کتابش/ از عشق نوشتم تا از عشق بخوانید

محسن چاوشی می گوید کتاب شعرش را با عشق نوشته است تا مخاطبانش از عشق بخوانند.

به گزارش صبا، محسن چاوشی خواننده که پس از انتشار آخرین آلبوم خود با عنوان «بی نام» در سکوتی طولانی به سر می‌برد، حالا از تفکرات و دغدغه‌هایش در کتاب «این عشق هیولایی» گفت.

این خواننده درباره مفاهیم و محتوای کتاب شعرش گفت: مخاطب همه شعرهای کتابم یک نفر است. من از عشق نوشتم و خواستم شما هم «عشق» را بخوانید.

وی درباره استقبال مخاطبان در مرحله پیش فروش اثر بیان کرد: عددها و رکوردها دیگر سال‌هاست که دغدغه من نیست. هنرمند یک مسئولیت اجتماعی و فرهنگی دارد و آن هم خوراک ذهنی و فکری دادن به مردم و مخاطبش است. همیشه سعی کرده‌ام به مخاطب احترام بگذارم و به داشته‌‌هایش بیفزایم. اینکه همراهانی تا این حد فرهیخته و متفکر دارم برای من ارزشی غیرقابل وصف دارد و امیدوارم بتوانم مثل گذشته همپا و همراه با آن‌ها پیش بروم.

نسرین بابایی مدیر انتشارات آفتاب اندیشه که انتشار کتاب شعر چاوشی را برعهده دارد نیز درباره روند انتشار این کتاب گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای مخاطبان محسن چاوشی باشیم.

وی درباره نبود نسخه فیزیکی کتاب نیز گفت: فعلا محسن چاوشی تصمیم دارد از طریق فروش اینترنتی کتاب شعرش را ارایه دهد و به مرور پیش بینی فروش نسخه فیزیکی نیز خواهیم داشت که اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر انتشارات آفتاب اندیشه در پایان بیان کرد: کتاب محسن چاوشی از هفته اول بهمن ماه برای افرادی که در پیش فروش اینترنتی این کتاب شرکت و «این عشق هیولایی» را خریداری کرده‌اند، ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است