«خانم و آقای هنرمند» به گالری فرمانفرما می روند/ نمایش آثاری از ۱۹ زوج هنرمند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۶
پیشنهاد هفته/

«خانم و آقای هنرمند» به گالری فرمانفرما می روند/ نمایش آثاری از ۱۹ زوج هنرمند

«خانم و آقای هنرمند» عنوان نمایشگاهی از آثار 19 زوج هنرمند است که جمعه 25 مردادماه در گالری فرمانفرما برپا می شود.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه گروهی «خانم و آقای هنرمند» به نمایش آثاری از ۱۹ زوج هنرمند اختصاص دارد که با کیوریتوری رودابه نژاد و فریدون فربد از روز  جمعه ۲۵ مرداد تا ۱۵ شهریور در  گالری فرمانفرما آماده بازدید علاقه مندان است.

 در این نمایشگاه، تجربه هنرمندانه زندگی مشترک میان زوج‌های هنرمند که گونه ای دیگر از زندگی را پیش، رویمان خواهند گذاشت به نمایش در می آورد و به این موضوع می‌پردازد که آیا زوج‌های هنری، زندگی مشترکشان را هنرمندانه تجربه کرده اند یا مانند زوج‌های شاغل در هر رشته کاری دیگری تنها زندگی را نگریسته اند.

در این نمایشگاه آثار شهلا آرمین و حبیب توحیدی، میترا ابراهیمی و علیرضا اسپهبد، گیزلا وارگا سینایی، فرح اصولی و خسرو سینایی، شهره ایزدی و فرشید علیمی، مهناز پسیخانی و جمشید حقیقت‌شناس، فاطمه چاووشی و ایرج اسکندری، سهیلا شیبانی و محمدحسین ماهر، آرزو صفایی شربیانی و رضا هدایت، فاطمه صفری و عین الدین صادق زاده، مهرنوش عسگری طاری و هومن خطیبی، نگار فدایی و امید معصومی، مریم فریدونی و بهنام کامرانی، شیرین قندچی و علی قائمی، گلناز لواسانی و هومن بابایی نژاد، سارا مبرا و سعید رمضانیان، نسیم مژده و قدرت الله عاقلی، مانلی منوچهری و کیوان عسگری، مهین نورماه و حبیب الله آیت اللهی، نوید هوتن و محمدرضا ظهوریان به نمایش گذاشته می شود.

همچنین روز شنبه ۲۹ مردادماه، همزمان با روز عید مبارک غدیر، ساعت ۱۷:۳۰ نشست «تحلیل روانکاوانه آثار توسط متخصصین» در گالری فرمانفرما برگزار می شود.

علاقه مندان برای بازدید از آثار این نمایشگاه می توانند همه روزه به غیر از دوشنبه ها از ساعت ۱۲تا ۲۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فرمانفرما واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است