بازخوانی «احیاء داوطلبانه» در «سنگلج» رادیو تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۴

بازخوانی «احیاء داوطلبانه» در «سنگلج» رادیو تهران

برنامه «سنگلج» رادیو تهران از 16 دی ماه به با بازخوانی کتاب «احیاء داوطلبانه» می‌پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «سنگلج» از رادیو تهران که به بازخوانی کتاب‌های گویا اختصاص یافته، قرار است از ۱۶ دی ماه در ۵ قسمت به بازخوانی کتاب «احیاء داوطلبانه» بپردازد که به بخشی از زندگی و ایثار مدافعان سلامت در مبارزه با بیماری کرونا اختصاص یافته است.

کتاب «احیاء داوطلبانه» داستان یکی از اتباع افغان در حال صحبت با مسئول پذیرش «بیمارستان چمران» است تا او را راضی کند که دکتر همسرش را ببینید اما مسئول بیمارستان به او می‌گوید که تا پول را نپردازد، نمی‌تواند کاری کند. «ظاهر» به او می‌گوید که پسرش خیرالله در راه است تا پول بیاورد اما مسئول پذیرش قبول نمی‌کند. «ظاهرم در این بین، درحال گریه دکتر فتح‌آبادی پزشک اورژانش را می‌بیند و دکتر از او می‌پرسد مشکل چیست؟ و وقتی از وضع آن‌ها مطلع می‌شود، به پذیرش رفته و فیش آن‌ها را پرداخت می‌کند تا بتواند ویزیتشان کند. بعد از آن، رییس بیمارستان دکتر فتح‌آبادی را بازخواست می‌کند که چرا مبلغ ویزیت افغان‌ها را پرداخت کرده است. همچنین به وی خبر می‌دهد که عضو مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شده است.

روزی دیگر «ظاهر» با بیمار دیگری که از همکارانش است و مشکوک به بیماری کروناست باز به بیمارستان چمران مراجعه می‌کند و از مسئول پذیرش می‌خواهد تا به دکتر فتح‌آبادی، مبنی بر خواست خود دکتر، خبر دهد که «ظاهر» آمده است و… سرانجام دکتر فتح‌آبادی در راه درمان بیماران کرونایی جان خود را از دست می دهد.

تهیه و تنظیم برنامه «سنگلج» کاری از اسماعیل عابدیان است که هر شب از ساعت ۱:۳۰ بامداد از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است