«تهران ما سلامت» جایگزین «تهران کلینیک» می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۱
در رادیو تهران؛

«تهران ما سلامت» جایگزین «تهران کلینیک» می‌شود

برنامه «تهران ما سلامت» با هدف کمک به ارتقای سلامت مردم جایگزین برنامه «تهران کلینیک» در رادیو تهران می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، پیام امیری مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران گفت: برنامه «تهران ما سلامت» با رویکرد اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و با هدف کمک به ارتقای سلامت مردم جایگزین برنامه «تهران کلینیک» می‌شود.

وی افزود: این برنامه سلامت محور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح از رادیو تهران روی موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش خواهد شد.

به گفته مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران، مجله رادیویی «تهران ما سلامت» با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری بهتر از درمان است، آگاهی‌های لازم برای پیشگیری از بیماری‌های عمده غیرواگیر شایع در پایتخت شامل بیماری‌های قلبی عروقی، تنفسی، سرطان و دیابت را به مخاطبان ارایه می‌کند.

امیری در پایان مطرح کرد: توجه به سلامت روان در جامعه، بررسی بیماری‌های ویروسی نوپدید از جمله کرونا، انعکاس دستاوردهای حوزه پزشکی و سلامت و پاسخ به سوال‌های مخاطبان در گفتگو با متخصصان علوم پزشکی از دیگر محورهای این برنامه در رادیو تهران است.

مجله رادیویی «تهران ما سلامت» توسط ۲ گروه برنامه‌ساز تهیه می‌شود. مریم السادات آصفی و اعظم سادات ابراهیمی تهیه‌کنندگان این برنامه هستند و نسترن حسنی و الهام شوقی اجرای آن را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است