آغاز پیش تولید فصل جدید «خندوانه»/ قرار نبود رامبد جوان در کانادا ماندگار شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲

آغاز پیش تولید فصل جدید «خندوانه»/ قرار نبود رامبد جوان در کانادا ماندگار شود

سید علی احمدی تهیه کننده «خندوانه» در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر توقف تولید فصل جدید خندوانه، با تکذیب این اخبار اعلام کرد که در حال حاضر فصل جدید خندوانه در مرحله پیش تولید است.

سید علی احمدی تهیه کننده «خندوانه» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، با تکذیب اخبار مربوط به توقف تولید فصل جدید خندوانه گفت: پیش تولید فصل جدید خندوانه آغاز شده است.

وی در ادامه درباره خبر مهاجرت رامبد جوان به کانادا توضیح داد: ایشان از اول قرار نبوده در کانادا ماندگار شود و فقط برای زمان مشخصی به این کشور سفر کرده است و به زودی به ایران باز می گردد.

تهیه کننده «خندوانه» در پایان درباره بازپخش نشدن قسمت هایی از فصل گذشته خندوانه ازشبکه نسیم بیان کرد: در یادداشت قبلی خود نیز اعلام کردم که ما اصرار داریم بین فصول خندوانه قسمت هایی از فصل های گذشته اش بازپخش نشود و آن زمانی که تلویزیون قسمت هایی از برنامه قبلی را پخش می کرد ما همیشه نسبت به آن اعتراض داشتیم چرا که در فضای مجازی به اندازه کافی تکه هایی از این برنامه وجود دارد و مخاطب باید از این ماجرا کمی فاصله بگیرد.

امروز چهارشنبه ۲۳ مردادماه در رسانه های رسمی و غیر رسمی، اخباری مبنی بر توقف تولید فصل جدید «خندوانه»، ماندگار شدن رامبد جوان  تا پایان سال جاری در کانادا و احتمال مهاجرت او به این کشور منتشر شده بود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است