فراخوان مرمت و ساخت المان‌های اطراف میدان حر/ بر سر شیرها چه می‌آید؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۴

فراخوان مرمت و ساخت المان‌های اطراف میدان حر/ بر سر شیرها چه می‌آید؟

سازمان زیباسازی شهر تهران از هنرمندان‌ و متخصصان دعوت می‌کند تا در فراخوان مرمت و ساخت المان های اطراف میدان حر شرکت کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران در نظر دارد با هدف حفظ المان های حجمی اطراف میدان حر و پایه‌های آنها مانند مجسمه های شیرها و پایه‌های آن، نسبت به مرمت آنها اقدام کند.

این سازمان از هنرمندان و متخصصان دعوت می‌کند با توجه به شرایط ساخت مجدد مجسمه شیرهای اطراف میدان از جنس بتن که شامل قالب گیری از مجسمه های فعلی، مدلاژ مخصوص ساخت مجسمه بتنی، آرماتور بندی های لازم درون مجسمه به منظور استحکام و همچنین ایستایی لازم روی پایه و ساخت مجدد پایه‌های مجسمه ها از جنس بتن که شامل قالبگیری از اسلیمی ها و نقوش بدنه قدیم روی پایه ها، آرماتور بندی پایه و ساخت و نصب فنداسیون های لازم است، در این فراخوان شرکت کنند.

مهلت ثبت نام در این فراخوان تا تاریخ ۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ است و هنرمندان می‌توانند طی مدت زمان مشخص شده، با ارسال فرم پیوست به نشانی الکترونیکی farakhanart@gmail.com طرح خود را در قالب تعیین شده به این سازمان ارسال کنند.

ارسال فرم ثبت نام، تجربیات و فعالیت های هنرمندان و متخصصان باید به‌صورت تایپ شده و امضا شده باشد.

همچنین توضیحات لازم از نحوه و روش های اجرا (تکنیکها و روش ساخت ) و توجیه کامل طرح پیشنهادی باید در قالب پروپوزال به منظور بررسی های فنی به سازمان ارسال شوند.

هنرمندان و متخصصان باید با توجه به توانایی و رزومه اجرایی خود در زمینه قالبگیری و ساخت مجسمه های بتنی در این فراخوان شرکت کنند.

پس از بررسی‌های لازم در خصوص رزومه و روش های اجرایی از منتخبان بر اساس شرایط مالی و حقوقی سازمان، عقد قرارداد خواهد شد به همین دلیل لازم است تا شرکت کنندگان نسبت به بازدید میدانی از شرایط حاضر پایه و مجسمه ها اقدام کنند.

این فراخوان در خصوص شناسایی متخصصان توانمند در حوزه قالبگیری و ساخت مجسمه های بتنی از طریق اعلان عمومی منتشر شده است.

هنرمندان می توانند آثار خود را به نشانی: تهران- پاسداران- میدان هروی- خیابان وفامنش- خیابان جمالی شرقی- مدیریت آثار حجمی سازمان زیباسازی شهر تهران (عمارت عین الدوله) ارسال کنند و در صورت نیاز با شماره تلفن ۴۷-۲۲۹۶۹۷۴۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است