از نمایندگی اشنایدر در ایران چه می‌ دانید؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۹

از نمایندگی اشنایدر در ایران چه می‌ دانید؟

اگر به دنبال محصولات الکتریکی برند هستید با نمایندگی اشنایدر حتماً همراه شوید.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، نمایندگی اشنایدر یکی از بزرگترین برندهایی است که از قرن ۱۹ تا به الان در زمینه تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی فعالیت می‌کند. با وجود پیشرفت‌های بزرگ در حوزه دیجیتال و فناوری‌های نسل چهارم صنعت و انقلاب عصر اطلاعات، برقی که ادیسون اختراع کرد تا کنون یکی از پراهمیت‌ترین انرژی‌هایی بوده که زندگی ما انسان‌ها را به سمت آینده حرکت داده است. تبدیل انرژی برق تولیدی توسط نیروگاه‌ها به مرحله مصرف، از طریق محصولات الکتریکی و الکترونیکی است که توسط برندهای بزرگ دنیا همچون اشنایدر و نمایندگی اشنایدر در سراسر جهان تولید می‌شود. خرید محصولات الکتریکی برند و با کیفیت در حوزه صنعت برای تمام صنعتگران از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. چرا که برق در کنار تمام مزایایی که دارد اگر مورد توجه قرار نگیرد و یا از محصولات بی‌کیفیت برای انتقال و تبدیل آن استفاده شود ممکن است تمام دارایی‌های را که داریم نابود کند. بر این اساس است که باید در این حوزه بسیار دقت کنید و حتما، کیفیت و اعتبار برند محصولات الکتریکی را در نظر داشته باشیم. در همین راستا است که می‌خواهیم این مقاله را به معرفی نمایندگی اشنایدر و دو محصول الکتریکی کلید هوایی و سافت استارتر از جمله محصولات اشنایدر الکتریک بپردازیم تا با اطمینان خاطر اقدام به خرید محصولات الکتریکی مورد نیازتان کنید.

 

 

اشنایدر چگونه در بازار جهانی شناخته شده است؟

اشنایدر را دو برادر فرانسوی در زمان صنعتی شدن پایه ریزی کرده‌اند. ابتدای کارشان را با صنعت ماشین سازی رقم زدند. اما در اواخر قرن ۱۹ با توجه به تمرکز صنایع بر روی پیشرفت و تولید ماشین آلات بزرگ صنعتی که همگی آن‌ها به برق و محصولات الکتریکی وصل می‌شدند، تغییر مسیر داده و تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی را پایه گذاری کردند. طی این سال‌ها شرکت اشنایدر با گذر زمان و برنامه‌ها واهداف بلندی که داشتند به کمپانی بزرگی تبدیل شدند که تقریباً تولید بیشتر محصولات الکتریکی را در برگرفتند و در میان ۵۰۰ کمپانی بزرگ اول در دنیا قرار گرفتند. همچنین شعبات و نمایندگی اشنایدر در کشورهایی همچون هند، اندونزی، لهستان، چین، ایران و جمهوری چک به راه انداختند که هرکدام از این نمایندگی‌ها در زمینه تولید یکی از محصولات اشنایدر فعالیت می‌کند و همگی آن‌ها تحت نظارت دفتر مرکزی نمایندگی اشنایدر در فرانسه کار می‌کنند. محصولات تولید شده نمایندگی اشنایدر در زمینه تجهیزات الکتریکی والکترونیکی، موتورهای الکتریکی، تجهیزات تابلو برق، مهندسی برق، تجهیزات تولید و توزیع و انتقال انرژی الکتریکی و دیگر لوازم جانبی برقی می‌باشد که توسط همین نمایندگی‌ها به سراسر دنیا توزیع می‌شود. آنچه اشنایدررا در عرصه جهانی به برند معتبر تبدیل کرده است برنامه‌هایی است که برپایه توسعه پایدار ریخته و با مدیریت مناسب همراه با نمایندگی اشنایدر در دنیا هر روزه مسیر پیشرفت و توسعه را می‌گذرانند.

آشنایی با نمایندگی اشنایدر در ایران

از سال ۱۳۵۴ تا کنون نمایندگی اشنایدر در ایران فعالیت می‌کند. سال ۱۳۵۴ با تأسیس دفتر تله مکانیک در ایران اشنایدرالکتریک کارش را رسماً در ایران آغاز کرد. نمایندگی اشنایدر درایران همچون دیگر نمایندگی‌ها در دیگر کشورها تحت نظارت کمپانی بزرگ اشنایدر در دفتر مرکزی فرانسه به تولید محصولات اشنایدر مشغول بوده و محصولات الکتریکی تولید شده به دیگر کشورها ارسال می‌شوند. شرکت فنی و مهندسی صنعت روز در ایران به عنوان نمایندگی اشنایدر الکتریک شناخته می‌شود و علاوه بر تولید محصولات خاص الکتریکی عملیات نصب و راه‌اندازی قطعات و تجهیزات را به کمک نیروی متخصص و کارشناس خود انجام می‌دهد.

محصولات الکتریکی تولید شده توسط نمایندگی اشنایدر

همانگونه که اشاره شد آنچه اشنایدر را از دیگر محصولات متمایز می‌کند تأکید این برند بر روی کیفیت و سطح رضایت مشتری می‌باشد. برهمین اساس است که محصولات تولید شده در نمایندگی اشنایدر حتماً باید تحت نظارت کمپانی بزرگ باشند و از سطح ایمنی بالایی برخوارد باشند . همچنین اشنایدر الکتریک همگام با توسعه و پیشرفت دنیای دیجیتال خود را ارتقا داده و بر روی صنعت برق، مدیریت انرژی، اتوماسیون و فناوری‌های نوین نیز متمرکز شده است.

اکنون نگاهی کلی به محصولات الکتریکی نمایندگی اشنایدر در سراسر دنیا خواهیم داشت:

  1. محصولات ولتاژ پایین
  2. اتوماسیون صنعتی و کنترل
  3. قدرت بحرانی، خنک کننده و رک‌ها
  4. و کسب و کارهای کوچک مسکونی
  5. اتوماسیون ساختمان وسیستم کنترل
  6. انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی

کلید هوایی چیست؟

کلید هوایی در ورودی تابلوهای برق نصب می‌شود و برقراری حالت سلکتیو بین کلیدهای ورودی و کلیدهای خروجی رو برقرار می‌کند. و چون سیستم اطفای جرقه توسط هوای آزاد در این نوع از کلیدها تعبیه شده است با نام کلید هوایی شناخته می‌شود. اجزای کلید هوایی عبارتند از دکمه قطع کلید، دکمه وصل کلید، کنتاکت‌های جرقه زن، کنتاکت‌های اصلی،  ترمینال‌های ورودی و خروجی، محفظه‌های جرقه‌گیر و نشان گرهای قطع و با وصل کلید . کلید هوایی اشنایدر الکتریک در دو نوع ثابت و کشویی تولید می‌شود. کلید ثابت در یک محل نصب شده و امکان جابه‌جایی ندارد. اما کلید کشویی روی یک ریل نصب می‌گردد و امکان جابه‌جایی برای آن فراهم است. برهمین اساس قیمت کلید هوایی کشویی از کلید ثابت بیشتر است.

معنای سافت استارتر( soft starter) شروع نرم است. این محصول برای الکتروموتورهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. الکتروموتور در سایزهای بزرگ را نمی‌توان به صورت مستقیم راه‌اندازی کرد چرا که در این صورت با جریان ۴ تا ۱۰ برابر بیشتر ازجریان نامی مواجه می‌شویم. برای حل ان مسئله از محصولات سافت استارتر اشنایدر الکتریک استفاد می‌شود تا هزینه‌های تعمیر و نگهداری کم شود، طول عمر موتور و پمپ‌ها اضافه گردد، قابلیت اطمینان و راندمان سیستم افزایش یابد، جریان هجومی و گشتاور لحظه‌ای در زمان راه‌اندازی حذف شود و شتاب‌گیری و شتاب‌دهی نرم صورت گیرد.

 

سافت استارتر چیست؟

معنای سافت استارتر( soft starter) شروع نرم است. این محصول برای الکتروموتورهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. الکتروموتور در سایزهای بزرگ را نمی‌توان به صورت مستقیم راه‌اندازی کرد چرا که در این صورت با جریان ۴ تا ۱۰ برابر بیشتر ازجریان نامی مواجه می‌شویم. برای حل ان مسئله از محصولات سافت استارتر اشنایدر الکتریک استفاد می‌شود تا هزینه‌های تعمیر و نگهداری کم شود، طول عمر موتور و پمپ‌ها اضافه گردد، قابلیت اطمینان و راندمان سیستم افزایش یابد، جریان هجومی و گشتاور لحظه‌ای در زمان راه‌اندازی حذف شود و شتاب‌گیری و شتاب‌دهی نرم صورت گیرد.

چگونه با نمایندگی اشنایدر درایران ارتباط بگیریم؟

اگر به دنبال خرید محصولات الکتریکی مطمئن، با کیفیت و با دوام اشنایدرهستید حتماً ازطریق نمایندگی اشتایدر در ایران خرید را انجام دهید. چرا که ممکن است هنگام خرید تشخیص اصل و یا فیک بودن محصول الکتریکی آسان نباشد. اما با خرید از نمایندگی شما مطمئن خواهید بود آنچه می‌خرید برند اصل اشنایدر است.

شرکت فنی مهندسی صنعت روز به عنوان نمایندگی اشنایدر در ایران فعالیت می‌کند. شما از طریق آدرس وبسایت(sanatrooz.com) می‌توانید علاوه بر اینکه با کارشاسان ومهندسان این حوزه ارتباط داشته باشید از مطالب و مقالات وبسایت صنعت روز نیز بهره ببرید و نحوه نصب، نگهداری و تعمیر محصولات الکتریکی اشنایدر را آموزش ببینید. همچنین می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۳۳۹۱۴۵۷۴ و ۰۲۱۳۳۹۱۴۵۸۴ با کارشناسان نمایندگی اشنایدر درایران تماس بگیرید و سؤالات و راهنمایی‌های لازم را در حوزه محصولات متناسب با نیاز خودتان دریافت نمایید تا با آگاهی که کسب می‌کنید، خریدی مطمئن و با کیفیت از برند جهانی اشنایدر را تجربه کنید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است