«دادستان» از ۱۲ بهمن روی آنتن می‌رود/ پخش سریال از شبکه سه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲

«دادستان» از ۱۲ بهمن روی آنتن می‌رود/ پخش سریال از شبکه سه

سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی احتمالا از 12 بهمن ماه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، یکم مرداد ماه ۹۹ بود که سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی که به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته شده است، کلید خورد و پس از سه ماه تصویربرداری در تهران و ضبط سکانس‌های خارج از کشور در استانبول ترکیه اواخر مهرماه به پایان رسید.

عدالت‌خواهی، نفوذ و مفاسد اقتصادی محور اصلی موضوعات این سریال که در ۱۷ قسمت آماده پخش می‌شود، است و قرار است در قصه‌های فرعی این مجموعه نیز به موضوعات مهم تاریخ معاصر مانند حمله داعش به مجلس پرداخته شود.

در حالی که این سریال این روزها مراحل فنی خود را سپری می‌کند، امروز ۱۴دی ماه یکی از رسانه ها از پخش این مجموعه در اواسط بهمن ماه خبر داد و گفت این سریال قرار است از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

حال جدیدترین خبرهای ما حاکی از آن است که این مجموعه از ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد تا دست این شبکه برای این ایام خالی نباشد.

در این سریال که پربازیگرترین سریال مسعود ده‌نمکی به شمار می‌رود، ۲۰ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون و ۱۰۰ بازیگر تئاتر ایفای نقش می‌کنند.

فیلمنامه این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ‌ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و… ازجمله بازیگران سریال «دادستان» هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود!

سیپده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است