لری کینگ به کرونا مبتلا شد/ نگرانی بابت سلامت مجری افسانه‌ای | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰

لری کینگ به کرونا مبتلا شد/ نگرانی بابت سلامت مجری افسانه‌ای

لری کینگ مجری افسانه ای آمریکایی که از بیماری های متعددی رنج می برد به کرونا نیز مبتلا شده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، لری کینگ مجری مشهور آمریکایی به بیماری کرونا مبتلا شده است. یک منبع نزدیک به کینگ این خبر را تایید و اعلام کرد مجری مشهور آمریکایی در بیمارستانی در لس آنجلس تحت درمان قرار دارد.

این منبع نزدیک به مجری سرشناس به ABC گفت: لری در این چند سال با مشکلات جسمانی زیادی مبارزه کرده و اکنون در حال نبرد با این مشکل جدی است، او یک قهرمان است.

تا این لحظه، وکیل لری کینگ به این خبر واکنشی نشان نداده است.

لری کینگ ۸۷ ساله در سال ۲۰۱۹ دچار حمله قلبی شد، او در آن سال عمل رگ گشایی انجام داد. او در سال ۲۰۱۷ نیز فاش کرد که سرطان ریه دارد و تحت درمان قرار گرفته است. کینگ در سال ۱۹۸۷ نیز دچار یک سکته قلبی مهلک شده بود.

سال ۲۰۲۰ برای لری کینگ سال بسیار سختی بود او در این سال دو فرزند خود را از دست داد؛ پسر او با نام «اندی» ماه جولای براثر حمله قلبی از دنیا رفت و دخترش «چایا» نیز در ماه آگوست براثر سرطان درگذشت.

لری کینگ در دهه ۷۰ میلادی با برنامه رادیویی اش تحت عنوان «لری کینگ شو» به شهرت رسید. بین سال های ۱۹۸۵ تا ۲۰۱۰ او مجری برنامه «لری کینگ لایو» از شبکه سی ان ان بود. کینگ جوایز متعددی از جمله یک جایزه امی و دو جایزه پیبادی را دریافت کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است