جدا شدن نویسنده «خانه امن» از گروه/ تراب‌نژاد برای شبکه نمایش خانگی می‌نویسد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۳
صبا خبر می دهد؛

جدا شدن نویسنده «خانه امن» از گروه/ تراب‌نژاد برای شبکه نمایش خانگی می‌نویسد

حسین تراب‌نژاد فیلمنامه‌نویس از نگارش یک سریال شبکه نمایش خانگی خبر داد و از دیگر پروژه‌های خود سخن گفت.

حسین تراب‌نژاد فیلمنامه‌نویس در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود توضیح داد: هم‌اکنون مشغول نگارش یک سریال ۳۰ قسمتی برای شبکه نمایش خانگی هستم.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه جزییات این پروژه هنوز اعلام نشده است من نیز نمی‌توانم درباره موضوع و قصه آن توضیحات بیشتری را ارایه بدهم.

نویسنده «خانه امن» در پاسخ به این پرسش که آیا نگارش فصل دوم این مجموعه را نیز برعهده دارد یا نه، اظهار کرد: به دلیل مشغله‌های کاری، احتمالا بنده به عنوان نویسنده در فصل دوم این سریال حضور نخواهم داشت و فرد دیگری این گروه را همراهی خواهد کرد.

تراب‌نژاد درباره آخرین وضعیت نگارش سریال «جنگل سرخ» نیز مطرح کرد: این مجموعه منتظر تایید نهایی تلویزیون و انتخاب کارگردان است که پس از گذر از این ۲ مرحله بنده بتوانم فیلمنامه را بازنویسی کنم.

به گفته وی، نگارش «جنگل سرخ» در ۳۰ قسمت به پایان رسیده است.

تراب‌نژاد در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه حدود ۲ سال پیش یک سریال برای معاونت استان‌ها نوشته بود، اظهار کرد: من سرپرست نویسندگان سریال طنز با نام موقت «جزر و مد» بوده‌ام و نویسندگان این مجموعه مهدی کیا و احسان لطفیان هستند.

وی درباره قصه این مجموعه ۳۰ قسمتی توضیح داد: این سریال قصه خانواده‌ای را که اصالتا جنوبی هستند، نمایش می‌دهد که به دلایلی تصمیم می‌گیرند از تهران به جنوب مهاجرت کنند.

این فیلمنامه‌نویس در پایان خاطرنشان کرد: کارگردانی این مجموعه را علی عبدالعلی زاده برعهده دارد و احتمالا این مجموعه طی ۲ هفته آینده در خوزستان کلید می‌خورد

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است