«معده طبقه متوسط» را روی صحنه می‌برم/ باز هم روایتی از کارگران | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
لیلی عاج در گفتگو با صبا:

«معده طبقه متوسط» را روی صحنه می‌برم/ باز هم روایتی از کارگران

«معده طبقه متوسط» یک نمایش اجتماعی است که لیلی عاج قصد دارد آن را برای سال آینده روی صحنه ببرد.

لیلی عاج کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا با بیان این‌که به زودی نمایش «معده طبقه متوسط» را روی صحنه خواهد برد اظهار کرد: «معده طبقه متوسط» نمایشنامه‌ای است که سال گذشته نگارش آن را به پایان رسندم و هم اکنون درصدد هستم با مهیا شدن شرایط آن را روی صحنه ببرم.

وی افزود: این تئاتر قرار است توسط گروهی که با آنها چند کار را تجربه کرد‌‌‌ه‌ام اجرایی شود. در این گروه جوانان تحصیل‌کرده‌ای حضور دارند که به شدت در حوزه نمایش با استعداد هستند. لازم به ذکر است روی صحنه رفتن این کار طبیعتاً به شرایط کرونایی نیز بستگی دارد.

این کارگردان و نویسنده تئاتر تصریح کرد: این نمایش نیز همچون کارهای اخیرم به طبقه کارگر می‌پردازد و در آن قصه ای اجتماعی روایت می‌شود، البته چون سال گذشته یک نمایش را در تئاتر شهر روی صحنه بردم مجوز برای کار در سالن‌های دولتی را ندارم، زیرا طبق قانون هر دو سال یک بار اجازه کار در سالن‌های دولتی به ما داده می‌شود، بنابراین به دنبال سالن خصوصی هستم تا بتوانم نمایشم را در آن اجرا کنم.

عاج در پایان درباره بسته بودن سالن‌های تئاتر در شرایط کرونایی نیز چنین توضیح داد: هیچ چیز بالاتر از حفظ سلامتی مردم و هنرمندان نیست برای همین اگر قرار باشد باز شدن سالن‌ها منجر به بالا رفتن آمار بیماران شود، مطمئناً من نیز راضی نیستم، اما اگر بتوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنر نمایش را هم زنده نگه داشت به نظرم اتفاق خوبی در تئاتر این سرزمین رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است