جایگزینی «هفت کوچه» رادیو فرهنگ با برنامه‌ای درباره سردار سلیمانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
تهیه‌کننده برنامه به صبا خبر داد:

جایگزینی «هفت کوچه» رادیو فرهنگ با برنامه‌ای درباره سردار سلیمانی

تهیه‌کننده برنامه «آرشی دیگر» از ویژگی‌های این ویژه‌برنامه که به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی روی آنتن رفته می‌رود، سخن گفت.

سیدهادی موسوی‌نژاد تهیه‌کننده برنامه «هفت کوچه» رادیو فرهنگ در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره ویژه‌برنامه این شبکه رادیویی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: «آرشی دیگر» عنوان برنامه‌ای است که در روزهای جمعه تا یکشنبه ۱۱ تا ۱۳ دی جایگزین «هفت کوچه» می‌شود و روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.

وی درباره بخش‌های مختلف این برنامه توضیح داد: در این برنامه با مرکز کرمان ارتباط می‌گیریم و با خبرنگار مستقر در مزار شهید قاسم سلیمانی درباره حال و هوای آرامگاه این شهید بزرگوار در سالروز شهادت ایشان گفتگو می‌کنیم. همچنین با محمد کوثری درباره شخصیت مردمی سردار سلیمانی، میلاد عرفان پور شاعر قطعه «قاسم هنوز زنده است» و عرب صادقی درباره رحلت آیت الله مصباح یزدی و ‌نقش ایدئولوژیک وی در جریان‌های انقلاب اسلامی صحبت می‌کنیم.

تهیه‌کننده «آرشی دیگر» در پایان توضیح داد: پخش سخنان زینب سلیمانی درباره پدر شهیدش، پخش مستندی گزارشی از خانواده‌هایی که سردار سلیمانی به آن‌ها کمک می‌کرد، پخش خاطرات روستاییان محل تولد شهید درباره حضور سردار سلیمانی، پخش مستندی از دیدار سردار دل‌ها در میلاد حضرت معصومه (س) با دختران شهدا و خاطره دختر شهید شیخ شعاعی از این دیدار از دیگر بخش‌های این برنامه است.

برنامه «آرشی دیگر» به صورت زنده از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است