پرت و پلاهای سینمایی/ این بی‌تربیت‌ها مردم آمریکا نیستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲

پرت و پلاهای سینمایی/ این بی‌تربیت‌ها مردم آمریکا نیستند

در پرت و پلای این هفته داستان دعوای لفظی پاچینو و دنیرو و همینطور عذرخواهی ستاره «پدرخوانده» از رونالدو را بررسی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار صبا، در پرت و پلای این هفته شنیدیم آل پاچینو در یک مراسم سینمایی از رابرت دنیرو همبازی قدیمیش در شاهکار «پدرخوانده ۲» انتقاد کرده و گفته چرا باید همه توجهات به یک بازیگر باشه چرا باید تمام سالن ها و سینماهای موجود در آمریکا به نام کسی (منظور رابرت دنیرو) باشه که در دهه ۷۰ میلادی پیشِ ریچارد نیکسون رییس جمهور برکنار شده آمریکا آکاردئون می زده.

با وجود این انتقادها، هنوز رابرت دنیرو به گفته های پاچینو واکنشی نشان نداده است.

آل پاچینو چند سال قبل در زمان جام جهانی روسیه هم خبرساز شده بود او بعد از توهین مردم آمریکا در فضای مجازی به کریستین رونالدو، اعلام کرده بود شخصا قصد دارد به پرتغال برود و صورت کریستین رونالدو را ببوسد و نشان دهد که مردم آمریکا برخلاف آنچه در فضای مجازی تصور می شود دارای روحیه پهلوانی هستند.

پاچینو در این باره گفته بود: من از رونالدو که یکی از بهترین بازیکنان جهان است عذرخواهی می‌کنم و صورتش را می‌بوسم و می گویم آن کسانی که به تو بی‌احترامی کرده اند آمریکایی نیستند.

پاچینو همینطور از مسئولان ورزش آمریکا خواسته بود که رونالدو را به آمریکا نیز دعوت کنند تا به گونه‌ای این اتفاق (فحاشی در صفحات مجازی) را از دل این بازیکن دربیاورند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است