«سردار کرّار» ویژه‌ نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی روی آنتن می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵

«سردار کرّار» ویژه‌ نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی روی آنتن می‌رود

ویژه برنامه «سردار کرّار» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از امشب 11 دی از شبکه دو روانه آنتن می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، ویژه برنامه «سردار کرّار» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از امشب پنجشنبه ۱۱ دی بعد از گفتگوی ویژه خبری با اجرای سیاوش عقدایی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

«سردار کرّار» ویژه‌برنامه‌ای‌ ترکیبی است که میزبان کارشناسانی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، جامعه شناسی، هنری، ادبی و … است و در سه مفهوم کلی سردار و جامعه، سردار و شهادت و میراث سردار در گفتگو با هم‌رزمان، گروه‌های جهادی، مسئولین و … طی سه شب روانه آنتن می‌شود.

این برنامه در شب اول با در نظر گرفتن ابعاد جامعه شناختی شخصیت سردار سلیمانی و خدمت رسانی ایشان در بحث سیل خوزستان و مبارزه با اشرار در کرمان میزبان سیدجواد میری جامعه شناس، حمیدرضا برقعی شاعر آیینی و مکی یاذع از سرداران سپاه که میزبان سردار سلیمانی در سیل خوزستان بوده‌ است، خواهد بود.

همچنین جمعه ۱۲ دی ماه نیز سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسایل غرب آسیا، سردار اسدبیگی از همرزمان سردار سلیمانی، احمد بابایی شاعر و نریمانی مداح اهل بیت (ع) در برنامه حاضر می‌شوند و درباره فعالیت‌های سردار در محور مقاومت و تاثیرگذاری ایشان در صلح منطقه به گفتگو خواهند پرداخت.

گزارش‌هایی از مراسم در حال برگزاری به مناسبت گرامیداشت یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان، گفتگو با فرزندان شهدای مدافع حرم و عکاسانی که قاب‌هایی ماندگار از سردار شهید ثبت کرده‌اند، موشن گرافی و همچنین نگاهی به تولیدات رسانه‌ای و هنری با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

تیتراژ ابتدایی این ویژه‌برنامه را میلاد هارونی خوانده و تیتراژ انتهایی نیز با شعری از صابر خراسانی و صدای محمدحسین مهدی‌پناه خوانده شده است.

«سردار کرّار» کاری از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی است که در سه قسمت ۹۰ دقیقه ای از پنجشنبه ۱۱ تا شنبه ۱۳ دی ماه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است