تدارک شبکه‌‌های استانی سیما برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲

تدارک شبکه‌‌های استانی سیما برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

شبکه‌‌های استانی صداوسیما بیش از 517 ساعت برنامه برای سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نقش او در گفتمان مقاومت تولید و پخش می‌کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، رادیوهای استانی برای ۱۳ دی سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه‌برنامه‌‌های مختلفی را تدارک دیده‌اند.

بر این اساس از ۷ تا ۱۴ دی جدول پخش برنامه‌های مراکز استانی به پخش برگزیده‌‌های نخستین یادواره تولیدات رادیویی مکتب شهید سلیمانی اختصاص می‌‌یابد و در این مدت برنامه‌‌های مختلفی پخش خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به  «پدر فرزند ایران»، «با دریا»، «کوچ برادر»، «آقا شیر»، «قاسم زهرا»، «بوسه بر ماه»، «مرد نبرد»، «راوی صادق»، «رفیق خوب ما»، «سردار دل‌ها»، «روایت عشق»، «عقیق سرخ»، «ققنوس ایران»، «پهلوانان نمی‌ میرند»، «شین شهسوار»، «سلیمان انقلاب»، «ناشنیده‌ها»، «از اکتبر تا ژانویه»، «چهل خان»، «به شرط عاشقی» و «مدرسه مقاومت» اشاره کرد.

این برنامه‌‌ها در ساختارهای مستند، مسابقه، مینی فیچر، نمایش و ترکیبی ساده در یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب سلیمانی شرکت کرده‌ بودند.
علاوه بر این اداره کل صدای استان‌‌ها برنامه‌ای مشترک با همکاری مراکز با عنوان «سی شب با سردار» را از ابتدای دی ماه روی آنتن شبکه‌های استانی و رادیو مقاومت برده است. این برنامه با هدف افزایش آگاهی مخاطبان در حوزه گفتمان مقاومت و به مناسبت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تولید و پخش می‌شود.
محورهای اصلی «سی شب با سردار»، تقویت خودباوری ملی با توجه به ظرفیت‌های گفتمان مقاومت در استان‌های کشور، معرفی چهره‌های شاخص شهدای مدافع حرم در استان‌ها و گسترش سبک زندگی سردار سلیمانی در جامعه است.
این برنامه به مدت یک ساعت هرشب از یکی از مراکز تهیه و پخش می‌‌شود و مراکز استانی و رادیو مقاومت نیز این برنامه را همزمان تقویت می‌‌کنند.
صدای مرکز کرمان که زادگاه شهید سلیمانی است در این مدت برنامه‌ هایی با عناوینی «همچون علمدار»، «قنوت دل‌ها»، «مدرسه عشق»، «مسیر آسمانی» و «در حریم کبریا» را پخش می‌‌کند.
«طلوع صبح» و «انتم الاذاعه» هم از جمله برنامه‌‌های مرکز خوزستان هستند که در این روزها با محور سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی روی آنتن می‌‌روند.
مجموع مدت زمان این ویژه برنامه‌ها در همه مراکز، ۲۲۷ ساعت است.
سیمای استان‌‌ها هم در این روزها تدارک وسیعی دیده‌‌اند و برنامه‌های گوناگونی را در ساختارهای مختلف گفتگومحور، گزارش، خبر، ترکیبی، نمایشی و … با موضوع سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و گفتمان مقاومت روی آنتن می‌‌برند.
تعداد این برنامه‌ها بیش از ۱۷۰ مورد است و مدت زمان پخش آنها به ۲۹۰ ساعت می‌‌رسد.
بخشی از این برنامه‌ها به صورت اختصاصی و مناسبتی تولید و پخش می‌شوند و بخشی دیگر از تدارک سیمای مراکز، محور قرار دادن این مساله در برنامه‌های روتین است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/299/513/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/683/755/500
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500