«فاکتور هشت» به آی فیلم ۲ می آید/ «خارج از کادر» میزبان زهره حمیدی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴

«فاکتور هشت» به آی فیلم ۲ می آید/ «خارج از کادر» میزبان زهره حمیدی

شبکه آی فیلم 2، پخش سریال «فاکتور هشت» را از روز جمعه 25 مرداد ماه آغاز می کند و شبکه آی فیلم فارسی در همین روز فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» را روی آنتن می برد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، پخش مجموعه تلویزیونی «فاکتور هشت» ساخته رضا کریمی از شبکه آی فیلم ۲ از روز جمعه ۲۵ مرداد ماه آغاز می شود.

برنامه «خارج از کادر» به‌تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی این هفته میزبان زهره حمیدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است و فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی، روی آنتن آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرد.

«فاکتور هشت» روی آنتن آی فیلم ۲

مجموعه تلویزیونی «فاکتور هشت» ساخته رضا کریمی محصول شبکه یک سیما است که برای مخاطبان افغانستانی و تاجیکستانی این شبکه به نمایش گذاشته می‌شود.

داستان این مجموعه درباره داروی فاکتور هشت است که دکتر ایرانمنش (با بازی ستاره اسکندری)، فوق تخصص خون که پزشک بیماران هموفیلی است و به سبب اینکه پسر شش‌ساله‌اش بیمار و ناقل همین بیماری است، با انگیزه بسیار، تحقیقات گسترده‌ای در زمینه تولید بومی آن انجام می‌دهد. او در یک کنگره بین‌المللی با ارایه مقاله‌ای شرکت کرده و مقاله‌ او به عنوان مقاله‌ برگزیده انتخاب می‌شود؛ اما…

قطب‌الدین صادقی، ستاره اسکندری، امیرکاوه آهنین جان، لادن طباطبایی، ایرج راد، بهزاد خداویسی، حسن جوهرچی، پژمان بازغی، کوروش سلیمانی و فریبا نادری بازیگرانی هستند که به ایفای نقش در این سریال پرداخته‌اند.

«فاکتور هشت» از جمعه هر روز ساعت ۱۷:۰۰ به‌ وقت ایران و کابل و ۱۷:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان نمایش داده می‌شود. بازپخش آن در سه نوبت به‌ فاصله شش ساعت روی آنتن می‌رود.

«خارج از کادر» میزبان زهره حمیدی می شود

برنامه «خارج از کادر» به‌تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی که روزهای جمعه روی آنتن شبکه آی فیلم می رود، این هفته ۲۵ مرداد ماه با زهره حمیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان همراه شده و او را خارج از کادرهای همیشگی با آی‌فیلمی‌ها مواجه می‌کند.

حمیدی متولد سال ۱۳۳۶ است. آغاز بازی او در سینما از سال ۱۳۷۱ با فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت بوده‌ است.

زهره حمیدی در سریال‌هایی همچون «پشت‌بام تهران»، «زمانی برای عاشقی»، «همه بچه‌های ما»، «عملیات ۱۲۵»، «شوق پرواز»، «موج و صخره»، «آخرین دعوت»، «طلسم‌شدگان» و… نقش‌آفرینی کرده است.

«خارج از کادر» جمعه شب ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت ۰۷:۳۰ روز بعد خواهد بود.

پخش «شاخه گلی برای عروس» در آی‌فیلم

کانال فارسی شبکه آی فیلم، پنجشنبه‌شب‌ها راس ساعت ۲۲:۰۰ یک فیلم سینمایی ایرانی برای طرفداران خود به نمایش می‌گذارد. فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» به کراگردانی قدرت الله صلح میرزایی پنجشنبه ۲۴ مرداد روی آنتن می‌رود.

این فیلم قصه سلطان علی، فردی روستایی با بازی سیدجواد رضویان را روایت می‌کند که دل در گرو عشق آزیتا، دختر شهری و ثروتمند بسته است. سلطان‌علی در توافق با ناصر، دایی آزیتا، قول داده اگر این ازدواج سر بگیرد، در عوض زمین‌هایش را در روستا به ناصر می‌فروشد. از طرفی آزیتا مردی به نام سعید را دوست دارد و…

جواد رضویان، حدیث فولادوند، مجید صالحی، مهران رجبی، زهره حمیدی و مهدی امینی‌خواه در این فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده‌اند.

«شاخه گلی برای عروس» روز پنجشنبه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۲۲:۰۰ پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است