حقوق مدیران نتفلیکس افزایش پیدا نمی کند/ دریافتی همان ۲۰ میلیون دلار سابق | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۹
در سال آینده میلادی؛

حقوق مدیران نتفلیکس افزایش پیدا نمی کند/ دریافتی همان ۲۰ میلیون دلار سابق

نتفلیکس در میزان حقوق دریافتی مدیران ارشدش در سال آینده میلادی تغییری ایجاد نکرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، حقوق تد ساراندوس، رید هستینگز و دیگر مدیران ارشد شرکت نتفلیکس در سال آینده میلادی افزایش پیدا نخواهد کرد.

نتفلیکس روز دوشنبه ۲۸ دسامبر این موضوع را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا فاش کرد. طبق این اعلام، تد ساراندوس یکی از مدیران عامل این شرکت و مدیر ارشد تولید محتوای نتفلیکس دریافتی اش در سال ۲۰۲۱ همان ۲۰ میلیون دلار سال گذشته است. رید هستینگز دیگر مدیرعامل نتفلیکس و رییس این شرکت نیز دستمزدش همان ۶۵۰ هزار دلار گذشته است.

این دو مدیر ارشد نتفلیکس همچنین، همان میزان سهام اختصاصی شان در سال جاری میلادی را در سال ۲۰۲۱ دریافت می کنند و سهامشان در این شرکت افزایش پیدا نمی کند. در حال حاضر دریافتی هستینگز از نتفلیکس نزدیک به ۳۴ میلیون دلار است.

رید هستینگز در سال ۲۰۱۹ در نتفلیکس حقوق ۷۰۰ هزار دلاری دریافت می کرد و میزان سهامش در این شرکت به ارزش ۳۰٫۸ میلیون دلار بود. این رقم برای ساراندوس نیز به ترتیب ۱۸ میلیون دلار و ۱۳٫۵ میلیون دلار بود.

در پایان معامالات سال ۲۰۲۰ میلادی در روز گذشته (۲۸ دسامبر)، سهام نتفلیکس در بازار به میزان ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته در این تاریخ افزایش پیدا کرده است. هر سهم نتفلیکس روز گذشته در بازار به ارزش ۵۱۹٫۱۲ دلار معامله شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است