هویت بصری موزه هنرهای معاصر تهران تغییر کرد/ لوگوی جدید در چند رنگ | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۸
با طراحی رضا عابدینی؛

هویت بصری موزه هنرهای معاصر تهران تغییر کرد/ لوگوی جدید در چند رنگ

لوگو و هویت بصری موزه هنرهای معاصر تهران پس از چند دهه تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار تجسمی صبا، امروز ۸ دی ماه در نشست خبری مرمت و بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران اعلام شد که لوگو و هویت بصری این موزه پس از چند دهه تغییر کرده است.

طراح این لوگو و در حقیقت هویت بصری موزه هنرهای معاصر رضا عابدینی گرافیست مطرح ایرانی است.

این طراح گرافیک در نشست خبری بیان کرد: در حقیقت به جای الهام گرفتن از ساختمان موزه از مکان های دیگر موزه، بازدید و هویت بصری جدید را طراحی کردم. لوگویی که هم اکنون برای موزه طراحی شده است به فراخور موضوع روی پوسترهای موزه برای مناسبت های مختلف، بنرهای اطلاع رسانی، پاکت های نامه، کتاب های موزه و….متفاوت است.

وی همچنین درباره هویت بصری جدید موزه اظهار کرد: رنگ اصلی هویت بصری موزه رنگ نارنجی است و در کنار آن از رنگ‌های خنثی سیاه، سفید و خاکستری استفاده شده است. رنگ نارنجی ناپخته با رویکرد معاصر بودن استفاده شده است. شاید به نظر می‌رسید باید از رنگ‌های ایرانی مانند اکر، فیروزه‌ای و… استفاده شود تا هویت ایرانی بهتر منتقل شود، ولی ما درباره موزه‌ای صحبت می‌کنیم که بر اساس مدرنیسم شکل گرفت و قرار است فعالیت‌هایی با موزه‌های دنیا داشته باشد.

هویت بصری موزه هنرهای معاصر تهران

انتهای پیام/

 

 

3 دیدگاه

  • هویت بصری موزه تغییر کرد؟ به سلیقه چه کسی این طراحی ضعیف پذیرفته شد؟ نماد هنر معاصر یک کشور رو تغییر دادن؟! این کار مثل اینه که کلا موزه رو تخریب کنند یا اسمش رو عوض کنند! 
  • با چه نظر کدام یا کدامین نا اهلان بی خرد همچین تصمیم تاسف باری گرفته شده، این دخالت و فضولی بی حد و اندازه مسئول با چه عنوان سخیفی دست به چنین کار ابلهانه ای زده شده