فصل دوم «خانه امن» ساخته می‌شود؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۴
صبا گزارش می دهد؛

فصل دوم «خانه امن» ساخته می‌شود؟

قسمت آخر سریال «خانه امن» در حالی شب گذشته 7 دی ماه روی آنتن رفت که به نظر می‌رسد این سریال فصل دومی هم دارد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، شب گذشته ۷ دی ماه قسمت آخر مجموعه «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی، نویسندگی حسین تراب‌نژاد و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری روی آنتن رفت و پخش این مجموعه پس از ۵۰ قسمت به پایان رسید.

حال به نظر می‌رسد فصل دوم این سریال نیز قرار است ساخته شود چراکه در سکانس پایانی این سریال مشخص نشد بالاخره چه اتفاقی در انتظار امین زندگانی مامور امنیتی است و سریال با پایانی باز تمام شد.

همچنین پیش از تیتراژ پایانی عبارت «پایان فصل اول» در قاب تلویزیون نقش بست که به نظر می‌رسد تلویزیون تصمیم دارد فصل دوم این مجموعه را که پُربیننده‌ترین مجموعه تلویزیون تا اوایل آذرماه شده بود، بسازد.

ناگفته نماند که تاکنون اظهارنظر رسمی در این باره از سوی عوامل سازنده و یا صداوسیما نشده است اما ادامه ساخت این سریال امنیتی که توانسته مخاطب را جذب خود کند دور از ذهن نیست.

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی‌پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رییسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگول طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

«خانه امن» اولین سریال امنیتی‌ای است که داستان خانواده ماموران امنیتی را دراماتیزه کرده و چالش‌های آن‌ها را به تصویر کشیده است.

این سریال از تولیدات گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم است که جزو آثار پر لوکیشن تلویزیون محسوب می‌شود و در شهرهای مختلف تصویربرداری شده و بخشی از آن در خارج از کشور به سرانجام رسیده است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است