چند بازیگر جدید به پروژه «شهید شهریاری» پیوستند/ تصویربرداری از ۶۰ درصد گذشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۵
تهیه‌کننده سریال به صبا خبر داد:

چند بازیگر جدید به پروژه «شهید شهریاری» پیوستند/ تصویربرداری از ۶۰ درصد گذشت

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» از پوستن چند بازیگر جدید و ادامه تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی خبر داد.

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا با اشاره به اینکه تصویربرداری این سریال همچنان ادامه دارد، بیان کرد: هم‌اکنون در لوکیشن‌های مربوط به بیمارستان مشغول به کار هستیم و تاکنون ۶۰ درصد از تصویربرداری این پروژه تلویزیونی انجام شده است.

وی ادامه داد: از اواسط دی ماه نیز بخش‌های حوزه هسته‌ای تصویربرداری خواهد شد و احتمالا در فضاهای اداری سازمان انرژی اتمی این کار را انجام خواهیم داد.

تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» با اشاره به اینکه به تازگی بازیگران جدیدی به این پروژه پیوسته‌اند، بیان کرد: حمیدرضا عطایی، پریسا گل‌دوست، میرطاهر مظلومی و شهرام عبدلی به تازگی به ما پیوسته‌اند. همچنین مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی و اردشیر رستمی که در استان زنجان بازی داشته‌اند، نقش‌آفرینی‌شان به پایان رسیده است.

علمی‌فرد با اشاره به اینکه تصویربرداری این مجموعه احتمالا تا پایان سال تمام خواهد شد، اظهار کرد: زمان پخش این مجموعه و شبکه پخش هنوز مشخص نیست. همچنین هم‌اکنون در حال رایزنی با شبکه‌های مختلف سیما هستیم و باید ببینیم معاونت استان‌ها برای شبکه پخش چه تصمیمی می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تدوین این سریال توسط حسین تبریزی همزمان با تصویربرداری ادامه دارد.

فیلمنامه این مجموعه که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته می‌شود و قرار است زندگی «شهید شهریاری» را از بدو تولد تا شهادت به تصویر بکشد، توسط فاطمه حیدری و حسن عطارها نوشته شده است و حسین تبریزی آن را کارگردانی می‌کند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است