۳ انتصاب جدید در رادیو | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۲

۳ انتصاب جدید در رادیو

معاون صدا مشاور و مدیر دفتر معاون، سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش و مشاور معاونت در امور رادیونما را منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو، علی بخشی زاده معاون صدای سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه شورای مدیران این معاونت، ضمن معرفی محسن خُش به عنوان مشاور و مدیر دفتر معاون، محسن سوهانی را به سرپرستی اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش و محمد غفاری خضری را به سمت مشاور معاونت در امور رادیونما منصوب کرد.

در این جلسه معاون صدا، ضمن تشکر از ابراهیم کبابیانی بابت سال‌ها حضور در دفتر معاونت، از زحمات حمیدرضا افتخاری در مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش تجلیل کرد.

وی در پایان این مراسم ابراز امیدواری کرد رادیو با تلاش مدیران دلسوز و نیروهای علاقه مند، چابک تر از همیشه برای جریان سازی حرکت کند تا بتواند به عنوان صدای انقلاب اسلامی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر باشد.

محسن سوهانی دانشجوی دکتری مدیریت رسانه در کارنامه خود حضور در شبکه جهانی سحر و ایجاد واحد هنری این شبکه، تاسیس و مدیریت رادیو و تلویزیون سحر بالکان، عضویت در شورای طرح و برنامه شبکه های تلویزیونی یک، سلامت، آموزش، سحر و حکم مشاور مدیر شبکه یک سیما را دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است