«الناز» برای پخش از تلویزیون آماده می‌شود/ حضور ۶ بازیگر چهره | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۴

«الناز» برای پخش از تلویزیون آماده می‌شود/ حضور ۶ بازیگر چهره

فيلم تلويزيونی «الناز» به نويسندگی و كارگردانی نسترن عابدی و تهيه‌كنندگی محمد رشيدی، برای پخش از يكی از شبكه سراسری آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، فیلم تلویزیونی «الناز» بر اساس طرحی از محمد رشیدی به نویسندگی و کارگردانی نسترن عابدی و تهیه‌کنندگی محمد رشیدی، با انتخاب بازیگران وارد مرحله پیش تولید شد.

به گفته محمد رشیدی تهیه‌کننده پروژه، «الناز» با حضور ۶ بازیگر چهره سینما و تلویزیون و تعدادی از هنرجویان آماده و پخش خواهد شد.

همچنین این فیلم برای پخش از یکی از شبکه سراسری و چند شبکه استانی آماده خواهد شد.

در خلاصه فیلم آمده است: «الناز دختری ۲۶ ساله منزوی است که با وجود ذات مهربانی که دارد به خاطر سختی‌های زندگی سعی در بی‌احساس بودن خود در نظر دیگران دارد اما با ورود روزبه، پسری یزدی به داستان زندگیش دگرگون می‌شود تا اینکه…»

سایز عوامل «الناز» عبارتند از جانشین تهیه‌کننده: محمدرضا غلامی، دستیار تهیه‌کننده: حبیبه فاطهی، مدیر تولید: نیما بیگ، مشاور کارگردان و برنامه‌ریز: ابوالفضل محمدی، دستیار یک کارگردان: مسعود زندی، منشی صحنه نیلوفر اقبالی، عکاس: نیلوفر کشوری مقدم، مدیر فیلمبرداری: مهران زندی، مدیر صدابرداری: مهدی محمدی فر، طراح صحنه و لباس: علی خواجه بار، طراح گریم: مسعود علیزاده، مدیر تدارکات: مختار ستاری، تدوین: داوود معمار باشی، امور مالی: آرمین شمس.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است