هری استایلز از شاهزادگی دنیای زیر آب‌ها منصرف شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
منابع خبری تایید کردند؛

هری استایلز از شاهزادگی دنیای زیر آب‌ها منصرف شد

هری استایلز از بازی در بازسازی انیمیشن کلاسیک «پری دریایی کوچولو» دیزنی کنار کشید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، هری استایلز خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر انگلیسی از بازی در پروژه جدید کمپانی دیزنی یعنی لایو اکشن «پری دریایی کوچولو» انصراف داد.

بر اساس اخباری که به رسانه‌ها درز پیدا کرده است، استایلز دیگر در مذاکره برای بازی در نقش شاهزاده اریک در این لایواکشن موزیکال حضور ندارد و عوامل فیلم، جستجو برای یافتن بازیگر جدید این نقش را آغاز کرده‌اند.

قرار است هال بیلی، بازیگر ۱۹ ساله آمریکایی و ملیسا مک‌کارتی به ترتیب کاراکترهای آریل یا همان پری دریایی و اورسولا را بازی کنند و جیکوب ترمبلی ۱۲ ساله و آکوافینا صداپیشگی شخصیت‌های فلوندر و اسکاتل را برعهده داشته باشند.

کارگردانی این لایواکشن موزیکال جدید دیزنی را  راب مارشال بر عهده دارد و مارک پلت که سابقه تهیه‌کنندگی آثاری چون «بازگشت مری پاپینز»(۲۰۱۸) مارشال  و «علاالدین»(۲۰۱۹) گای ریچی را در کارنامه خود داشته است، این پروژه را تهیه خواهد کرد.

هری استایلز با حضور در فیلم حماسی «دانکرک» به کارگردانی کریستوفر نولان اولین تجربه بازی در فیلم بلند سینمایی خود را از سر گذراند و اخیرا شایع شده بود که برای بازی در نقش الویس پریسلی در فیلم جدید و موزیکال باز لورمن استرالیایی، در نظر گرفته شده است. نقشی که البته در نهایت به آستین باتلر سپرده شد.

انیمیشن کلاسیک «پری دریایی کوچولو» اولین بار ۳۰ سال پیش یعنی در ۱۹۸۹ اکران شد و جرقه عصری طلایی در تاریخ کمپانی دیزنی مشهور به «رنسانس دیزنی» را رقم زد. داستان فیلم درباره پری دریایی کوچکی است که عاشق انسانی به نام اریک می‌شود.

اشکان مزیدی

/انتهای پیام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است