۳۰ درصد از فیلمبرداری «پیشی میشی» به اتمام رسید/ حضور رضویان در پشت صحنه | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۴

۳۰ درصد از فیلمبرداری «پیشی میشی» به اتمام رسید/ حضور رضویان در پشت صحنه

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پیش میشی» به تهیه کنندگی احمد احمدی و کارگردانی حسین قناعت همچنان ادامه دارد و تاکنون 30 درصد از فیلمبرداری آن به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مشاور رسانه ای فیلم «پیشی میشی»، فیلمبرداری فیلم «پیشی میشی» در جاجرود به اتمام رسیده و گروه سازنده در شهرک غرب در حال ضبط سکانس های باقی مانده فیلم هستند و تاکنون فیلمبرداری ۳۰ درصد از فیلم انجام شده است.

روز گذشته صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینمای ایران بعد از سال ها دوری، جلوی دوربین امیر معقولی رفت. جواد رضویان نیز که پیش از این با احمد احمدی در فیلم «لازانیا» همکاری کرده بود، روز گذشته در پشت صحنه این فیلم حضور یافت و بخش هایی از فیلم «پیشی میشی» به صورت نمادین با حضور وی فیلمبرداری شد.

فیلم «پیشی میشی» با بازی رضا شفیعی جم، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، علی کاظمی، ساعد هدایتی، محمد شیری و با حضور نفیسه روشن، یوسف صیادی، صدیقه کیانفر، عباس محبوب و بازیگران نوجوان طاها و ماهان عابدی ساخته می شود.

«پیشی میشی»  یک کمدی خانوادگی پربازیگر است و در خلاصه داستان آن آمده است: «هیچ عشقی به اندازه عشق فرهاد به ملوس پرشور و دردسرساز نیست، شاید به خاطر شباهت فرهاد به آلن دلونه که همه رو عاشق خودش می‌کنه.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است