رونمایی از مجموعه ۱۷ کتاب صوتی با حضور احترام برومند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۴

رونمایی از مجموعه ۱۷ کتاب صوتی با حضور احترام برومند

مجموعه 17 کتاب صوتی داستان‌های سواد مالی یکم دی‌ماه به صورت زنده با حضور جمعی از هنرمندان رونمایی می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی آکادمی هوش مالی، مجموعه ۱۷ کتاب صوتی داستان‌های سواد مالی یکم دی‌ماه به صورت زنده با حضور جمعی از هنرمندان از جمله احترام برومند، منصور ضابطیان، حامد زحمتکش، بهرام سروری نژاد و نازنین مهینی رونمایی می‌شود.

حامد زحمتکش کارگردان مجموعه ۱۷ کتاب صوتی داستان‌های سواد مالی گفت: آکادمی هوش مالی که به صورت تخصصی در حوزه تهیه منابع سواد مالی فعالیت می‌کند، تاکنون ۴۴ کتاب داستان در حوزه سواد مالی با همکاری انتشارات قدیانی منتشر کرده است.

وی افزود: آکادمی هوش مالی تاکنون یک مجموعه ۱۷ جلدی برای کودکان پیش‌دبستانی تا سوم دبستان و یک مجموعه ۲۷ جلدی برای کودکان دوره دوم دبستان منتشر کرده که برخی از این کتاب‌ها به چاپ هفتم رسیده است.

کارگردان مجموعه ۱۷ کتاب صوتی داستان‌های سواد مالی عنوان کرد: با توجه به استقبال صورت گرفته از این کتاب‌ها آکادمی هوش مالی تصمیم به انتشار نسخه صوتی، در قالب نمایش شنیداری مجموعه نخست این کتاب‌ها گرفت.

زحمتکش ادامه داد: بر این اساس از چهار ماه پیش، تنظیم و تولید این کار آغاز شد و به مناسبت شب یلدا که در فرهنگ ما نماد قصه‌گویی است با حضور احترام برومند که سال‌هاست برای بچه‌ها قصه می‌گوید و جزو نخستین مجریان برنامه کودک تلویزیون است، رونمایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این مراسم بهرام سروری‌نژاد و نازنین مهیمنی گویندگان کتاب‌ها، فاطمه امینی مجری برنامه‌های کودک در تلویزیون که بچه‌ها با صدایش ارتباط نزدیکی دارند، گوینده تیتراژ، ساغر مختاری ترانه‌سرای تیتراژ، رامین عبداللهی آهنگساز و تنظیم‌کننده تیتراژ و فرشاد آذرنیا مسوول انتخاب موسیقی و تنظیم، میکس و مستر قصه‌ها نیز حضور دارند.

این کارگردان گفت: این رونمایی به صورت زنده و به مدت یک ساعت بر بسترهای اینستاگرام و سایت آپارات پخش خواهد شد.

زحمتکش عنوان کرد: این کتاب‌های صوتی در پلتفرم فیدیبو در دسترس خانواده‌ها خواهد بود و همچنین کتاب‌ها از طریق فروشگاه الکترونیکی قدیانی و دیجی کالا قابل تهیه است.

وی گفت: انگیزه اصلی من برای کارگردانی این مجموعه، باور به ضرورت سواد مالی در کشور است. از نگاه من، همان‌طور که در گذشته نهضت سوادآموزی شکل گرفت تا تعداد زیادی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما تحصیل و مدارج علمی را طی کرده‌اند و در جامعه نقش‌آفرینی کنند اکنون نیز هرچند کمی دیر اما ما به یک نهضت سواد مالی نیاز داریم.

زحمتکش در پایان اظهار کرد: لازم است تمامی افراد جامعه سواد مالی را یاد بگیرند تا راه صحیح تدبیر امور مالی را برای خود و فرزندانمان طی کنیم. سواد مالی موضوعی تجربه‌شده در دنیاست و اکنون نیاز است ما نیز در کشور به این موضوع توجه کنیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000